ALEKSIOU a.s. Zondag

• Ingrid

Gelezen op het Griekenland prikbord:

Auteur: martin (212.203.19.—)

Datum: 05-10-2006 16:18

Voor de liefhebbers:

Op de site van Mojo ( www.mojo.nl ) staat dat er nog tickets verkrijgbaar zijn voor zondag a.s.

Voor de liefhebbers…….snel bijzijn dus.

Succes

Martin

Dus Paul, en anderen… wat let je/jullie?

• Ingrid

meer info:

http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=924

• Herbert

Kan m'n tweelingbroer nog mee ??

• Herbert

Er stond een klein stukje over Alexiou in het AD van vandaag !

• Paul

Ik heb de kop gezien. Ze zou beter zijn dan Nana Mouskouri. Ik weet niet of dat een aanbeveling is.

• Herbert

Totaal anders Paul. Alexiou heeft een stem als een engel en heeft een heel ander repertoire, gelukkig maar want Mouskouri zingt zo vals als een kraai en ik vind haar vreselijk !

• Ingrid

:) heb net een dvd gekopieerd van good old Nana.

Trouwens, Nana is een 20 jaar ouder als Haris. Lees haar biografie maar op haar site (in het grieks en engels) www.alexiou.gr

• Herbert

Nana een tijd geleden bij Paul de Leeuw gezien Ingrid ?? Het was te treurig voor woorden, ze kon echt niet meer zingen ! heel triest !

• Ingrid

Ik kijk uit principe niet naar Paul. De laatste keer dat ik een glimp van 'm heb gezien op tv was toen hij het Nationaal Songfestival presenteerde en naar mijn mening nogal respectloos en laatdunkend met de Griekse gasten en dansgroep omging. Het Eurovisie Songfestival heb ik dan ook via de ERT gekeken.

Het concert van Nana wat ik op dvd heb dateert uit 1984. Moet het nog kijken, maar stukjes Athene zien én het Herod Atticus is natuurlijk al fantastich om te zien. Dan maakt hetniet uit wie er zingt. Alhoewel… als Dalaras of Remos daar eens een liveconcert zouden opnemen voor DVD …. zwijm zwijm…

• Paul

Dat is een hele geruststelling Herbert. Het pleit, met alle respect voor mensen met een andere mening, voor je smaak. Ik krijg de kriebels van haar.