Mick, het is een hele tijd geleden, dat we wat van je hebben vernomen.
Ik ben benieuwd of je al weer thuis bent.
Kun je een reisverslag geven?
eee… laten we wel positief blijven Herbert.
vind het een hele kunst om zo lang op een bootje te zitten. de oversteek met een pontje vind ik al vreselijk en waag ik mij niet aan.
heb vorig jaar op karpathos 2 excursies gedaan met een bootje, gwoon omdat het toen niet anders kon (Apella en Olympos). dit jaar lekker zelf auto gehuurd en de bootjes alleen gezien in de haven
Door persoonlijke omstandigheden kan ik nu even niet lang reageren (druk op de beurs) maar de tocht was in een woord fantastisch en zeker en vast voor herhaling vatbaar. De gebruikelijke pis en azijnkijkers hebben alweer een negatief oordeel over mij zag ik! Maar ik zie het ‘ze’ nog niet nadoen, dus laat hen maar gewoon 2 weekjes op het strand liggen dat is voor dit gepeupel blijkbaar avontuur genoeg. Er staat overigens een nieuwe tocht op stapel (nog in mind) volgend jaar stille Zuidzee………….
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer in dit prikbordje bij nader inzien, omdat ik na deze tocht helemaal leeg en geheald ben en geen negativiteit meer om me heen wil hebben en kan verdragen. Het gaat u allen goed.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?