trouwerij!!!!!!

• Herbert

Wat vind je vriendin van dit soort uitspraken Tho ? of heb je er geeneen ?

Reality was zowaar goed geschreven !! je begint het te leren !!

• Herbert

Ja, natuurlijk ga ik, per slot van rekening woon ik in 't Haagje !

• Ingrid

Ik niet, maar die 75km rijd ik er wel voor!

Waar zit jij, Herbert?

Zullen er nog meer Karpathos-prikkers gaan?

Ik weet al dat er een paar grieksemuziek-prikkers gaan (ik moet zelfs een stel ophalen, omdat ik er toch zowat langs hun rijd).

Ook al met een ander afgesproken met wie veel muziek uitwissel elkaar daar te ontmoeten. Is weer es wat anders dan MSN.

• tho

me vriendin is het er helemaal mee eens herbert…geen trouwerijen:-)…doen wij niet aan.

een trouwerij zorgt er niet voor dat je meer om mekaar gaat geven hoor..dat denken wij tenminste.

zo hebben we het ook goed..zo laten dan toch

• Gonnie

Kan ik weer geen bruidsmeisje zijn!!!!

• Paul

Ik ken de man niet. Maar als Ingrid en Herbert gaan en het bovendien een thuiswedstrijd is wordt het moeilijk om thuis te blijven. Moet ik nu een goed excuus gaan verzinnen of toch gewoon gaan?

• Paul

En nu blijkt na enig research dat het een vrouw is. Daar is niets mis mee. Opvallend is dat niemand reageerde. Het zal wel aan het tijdstip hebben gelegen.

• Ingrid

er is meer in het leven dan het Karpathos-prikbord

En er staat een heel artikel over haar in het Griekenlandmagazine, wat vorige week verschenen is. Dus hup naar de boekenwinkel met een uitgebreide tijdschriften collectie. of anders: www.griekenlandmagazine.nl

• Herbert

Het is geen man Paul maar een vrouw haha ! En ze zingt fantastisch, echt de moeite waard. Luister eens naar een cd van haar waarschijnlijk zal je wel wat nummers herkennen.

• Herbert

Heb ik weer te snel gereageerd !!