Memories

• maria123456/mary

Wie heeft er gisteren memories gezien? De eerste man Mike woont nu op Karpathos al jaren. Volgens mij komt hij daar oorspronkelijk vandaan.

Hij heeft bij taverne Olympia gewerkt ( dit voor degenen die er al heeeeeeel lang komen) En hij werkt bij de elctricteitscentrale toen ook al. Nu werkt hij niet meer als ober of zoiets.

• Ingrid

m'n tv is al een paar weken kapot en wordt woensdag (pas) gerepareerd.

dus ik heb het niet gezien. :(

• maria123456/mary

via internet en programma gemist is het ook te zien.

• Henk Op de Laak

Leuk, gisteren aan het zappen. Programma was bijna afgelopen. Komt Michael ineens in beeld. Mijn vrouw zei nog, dat lijkt Michael wel. Vond ik ook direct.

Leuk om nu hier te lezen dat hij het inderdaad was.

Michael werkte vroeger bij To Eteki 's-avonds en overdag bij de electriciteitscentrale.

Hij heeft een huis in Lefkos welke hij verhuurd aan toeristen. Wil je het huis zien, kijk dan op www.karpathos.nl en dan accomodaties particulieren.

Ga nog even op internet zoeken of ik het programma nu helemaal kan zien.

• maria123456/mary

Ja hij werkte ook bij to Steki maar daarvoor heette het Olympia. Ik weet niet meer in welk jaar dat veranderde. Moet ik mijn vriendin vragen want haar ouders werkten in de keuken.

• Corrie

De eigenaars van To Steki waren de ouders van Thassos.

Hij heeft ook een zaakje op Karpathos.

Tenminste enkele jaren geleden.

Weet niet of dat nog zo is.

Want volgens mij wilde hijwelterug naar Australie of zo!

• maria123456/mary

Dit is dan een andere steki die wij bedoelen is die aan de havenkant onder de bank.

Zijn broer John (zal wel yannis zijn) heeft dit voor hem geregeld. Heeft hij aan zijn vader beloofd. John woont in Piles.

Kan even niet op de naam van de broer komen maar ik heb ergens een kaartje van hem. Dat zoek ik op en ga dan verder.

• Herbert

Het programma wordt a.s. zondagmiddag om 15.05 Ned 1 herhaald !

• Ingrid

o, dan is m'n tv wel weer gerepareerd…

• tho

gewoon www.uitzendingemist.nl indrukken..

dan bij zoeken..Memories en dan hoppa je kan heel de aflevering zien als je een beetje een snelle verbinding hebt