terug.....

• Gonnie

He allemaal, daar ben ik weer, net terug uit karpathos, bruingebrand,doorgewaaid en gezandstraald. En thuis….had de boel onder water gestaan, fijne verrassing voor de mensen die onze poes verzorgden en nu veel werk i.v.m. schade, verzkeringen etc. Dus de verhalen moeten nog even wachten,maar komen nog wel hoor!!!!

• maria123456/mary

Regenwater of kraanwater?

Sterkte

• Joke2

Wat een vervelende thuiskomst. Sterkte!

• Ingrid

Ben ook weer terug. Net vandaag, vanmiddag.

Was weer heerlijk :)

Verhalen kome nwel, alles even laten bezinken.

Teleurstelling: Archontiko is niet meer… Dat is Kineziko geworden…

en voor Chinees voer gaan we niet naar Karpathos (zelfs niet gewoon hier in het dorp!)

• Herbert

Welkom thuis ( in de regen ) !

• Ingrid

tot nu toe nog geen regen gezien hier

trouwens, Herbert, heel veel liefs uit het diepst van haar hart van Stacy.

Ze was blijverrast dat ze de groeten van je kreeg. Heb wel uit moeten leggen dat ik je niet ken, alleen je naam. Ze zou zelf ook eens een kijkje komen nemen op het prikbord.

• Paul

Hoi Ingrid,

Ik heb net je nieuwe foto gezien: van folkie naar diva. Ik kan me voorstellen dat de verhalen hierachter even moet bezinken

• Ingrid

Dank je Paul. Foto is niet eens scherp!

op terras van Scala genomen door 1 van m'n 2 apekoppen tijdens de 1e of 2e avond van onze (te korte) vakantie daar.

• Gonnie

Beide! Een verstopping in de afvoer en verergerd door het vele regenwater. Verstopping veroorzaakt door boven buren en ik woon beneden als laagste punt. helaas pindakaas!

• Gonnie

Dank je.. Gelukkig zijn de foto's goed gelukt (van de vakantie), dus kijken we die maar elke avond even terug. Dan zien we al die narigheid hier in de kamer niet!