Dit laatste is helemaal waar zolang het nog niet is plat gelopen door het massa toerisme.
Jan
Dit strookt niet met de ervaringen van mij buiten de toeristische uurtjes. Als die vertrokken zijn “ontspant” zich het dorp. Ik heb kennisgemaakt met landbouwers en muzikanten. Afgelopen vakantie heb ik de opening van een leuke tentoonstelling gezien van Amerikaanse kunststudenten die een maand op studiereis waren in Griekenkand en daarbij ook Olympos aandeden. De organisatie was in handen van Griekenland kenners en dorpelingen. Dit was ook buiten de toeristische uurtjes.
waar maakt iedereen zich druk om …ook al zit je midden van de dag in olympos,in aug,foto's kan je meer als genoeg maken zonder een hoofd van een toerist erop.
en anders ga je toch lekker in december er naar toe ..dan heb je helemaal van niemand last..iedereen blij!!
karpathos mag blij zijn dat er nog wat toeristen komen,anders was er helemaal niks meer te doen.
trouwens,voor mensen die nog wat willen eten in olympos..en ja nu komt het ..ik was toerist met de bus:-)
ga niet bij het eerste tentje eten ..waar die dame in klederdracht staat met een baby op der rug in een zak..de vrouw zelf heeft heeeeeeeeeel lang haar…
bordje dikke flauwe frietjes..3 ballen gehakt of waar het ook op leek…
het was 2 x zo duur als in pigadia stad,het was lauw!! en het ergste was nog dat er in!!! ja in een balletje vlees een dikke lange enge haar van die vrouw verstopt zat!!
Rob de geus een x sturen!!
word je toch niet vrolijk van¿
om 4 uur weer lekker naar pigadia,waar het eten heeeeel goed was weer.
2 jaar nu geweest op karpathos..we hebben het wel gezien weer.
volgend jaar een ander eilandje
Tho toch als toerist met de bus!!!!!!! Dat moes niet maggen.FOEI !!!!
Die vrouw met dat kind was die niet van dat t.o. liggende souvenierwinkeltje?
Want die is elk jaar zwanger. is ze nu bij nummer 7 of 8 vermoed ik.
Ik ga pas weer naar Olympus als ik met eigen auto kan. Die bootreis duurt me te lang. en dan nog met al die toeristen in de bus…………….
Beste Tho,
Is er iemand die het belang van het toerisme voor Karpathos ontkent? Ik dacht het niet.Als jij het prettig vindt in die bus naar Olympos moet je dat vooral doen. Ik vind het wel flauwekul om te suggeren dat er buiten het toerisme in Karpathos niets is. Dat gaat voorbij aan de eigen cultuur van Karpathos. Ik heb mijn eigen (beperkte) ervaring van Olympos aangegeven. Niet meer niet minder.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?