gezellig

• Mick

Even een groet vanaf een zonnig terras van Rethymnon op Kreta, alles gaat nog steeds goed met de tocht. Varen overmorgen naar Corfu, (duurt ruim een week) als jullie niet durven/ moeite hebben met vliegen kan ik een bootreis zeer zeker aanbevelen. groetjes en tot mails, Mick

• Joke2

Ben je nu nog steeds op vakantie? Wat een geluksvogel! Ik ben jaloers op je.

• Mary

He herbert waar ben je nou?

• tho

herbert is aan het wegdromen in vakantieboeken

• Herbert

Nee hoor Tho, ik moet nog 10 (snik-snik) maanden wachten tot de volgende (zomer)vakantie dus nu al in reisgidsen snuffelen heeft geen zin. Ga wel nog een keer naar Drenthe….is ook mooi toch ??

• Mick

Ja, nog steeds tot eind september want dan wordt de zee onstuimiger en gevaarlijker. Gaan “straks” via Kythera, Kalamata langs Zakynthos in ongeveer een dikke week naar Corfu, vandaar weer Sicilie, Corsica, Formentera en dan naar huis in Oostende. Zitten nu aan een vroeg ontbijt van de opkomende zon te genieten van achter de bergen. Hou jullie wel op de hoogte, hoihoi

• Mary

ja wel mooi Herbert en je hebt ook weer een andere lucht.

Toch zou ik alvast maar beginnen met snuffelen als je volgend jaar wat anders wilt dan Karpathos. Of voor het gemak toch maar weer……..

Weet ik nog van mezelf. De eerste keer weer eens wat anders was toch raar. Je moet de boel weer ontdekken. Niets is bekend. Maar nu vind ik dat weer leuk. en dan nog 1 week nazomeren op Karpathos; lekker makkelijk alles is bekend.

Mijn vriendin belde al waneer kom je. Ik vroeg nog of ze ging trouwen maar dat is niet zo ( gelukkig niet naar een gekkenhuis) dat doet ze pas over 4 jaar denkt ze.

Dus sept/okt moet ik er toch heen. Op visite. Echt heel rot voor mij.

• Joke2

Hele goede reis verder! Wat een leven! Geweldig.

• maria123456/mary

Het is wel het betere “vakantiewerk” Maar tijd is de ontbrekende factor.

Moet je me toch uitleggen hoe je dat doet.

Emigreer ik gelijk naar Belgie. Was toch al van plan dit land te verlaten

• Herbert

Waar was je in juni nou, Mick ???