Deze moet in een plasticzakzodat ze bij terugkeer gelijk kunnen zien of hij veel dunner is.
Nou ik ben terug en Londen is heeeeeeeeel duur. Maar het was best leuk daar. Je krijgt alleen hele moeie voeten. Mensen zijn beleefder en gedragen zich prima.
Heenweg zaterdag mocht je ineens niets meer mee nemen maar de 1 mocht wel een telefoon of camera en de ander weer niet. Maandag avond terug mocht je weer alles meenemen. Maar later bleek dat je geen make up mee mocht nemen;moet je inleveren. Was mijn bagage al ingeleverd en wat dan? ik terug naar incheckbalie kon ik mijn spullen bij iemand in de koffer doen. Zowel heen als terug jassen uit schoenen uit om gecontroleerd te worden. Maar terug zat en nog een lippenvet in mijn jaszak en dat is niet gezien. Lekker veilig.Vlieg ook al jaren met een scherpe nagelvijl in mijn portemonaie. Wist ik eerst niet,later wel is ook nog nooit gezien. Heen mochten alleen de mensen naar Londen geen handbagage en de rest wel. geef je het aan iemand anders en na de controle krijg je het weer terug. Alles was zeer tegenstijdig.
Volgende keer Athene maar niet in de zomer! Zal ook wel duur zijn. En als ik ga ploffen daar ook de bommen.
London met Kerstmis is geen ruk aan. ben er zelf geweest. er rijdt zelfs geen taxi op 25 en 26 december.
Athene is geweldig in de winter. met beetje geluk vier ik oud en nieuw op het Plateias Kotsias, dan wel ergens in Paleio Faliro of Glyfada. of misschien wel op Karpathos…. wie weet en tijd zal het mij vertellen…
moeilijk te komen op Karpathos met kerst. Gaat niet via Rhodos. En de vlieg verbinding Kreta-karpathos is ook niets. Moet via Athene met 1 nacht daar dan naar Rhodos en dan Karpathos. En het is niet goedkoop; eigenlijk duur.
Engeland viert kerst thuis dus daar is voor een toerist niets aan. Grieken leven toch al meer buitenshuis dat is veel gezelliger.(voor ons).
Ontmoette eens een nl-griekse jongen in het vliegtuig uit Zweden. Hij vond de Zweden niet gezellig ze zitten maar in hun huis gaan nergens naar toe.
Nou dat is niet gek met drankprijzen waar je in Griekenland een maaltijd voor hebt met drinken t.o. 2 dranjes daar. Bovendien was het eerst kledder-nat en daarna ijskoud ( -20) in Zweden. Zweden heb ik wel gezien! Ik was daar vanaf kerst t/m 2 januari. Krijg het weer koud.
Karpathos in de winter gaat via athene. 4x per week vlucht vanaf Athene naar Karpathos. Inderdaad overnachting in Athene. Op zich geen straf, maar voor een week Karpathos vind ik 4 dagen reizen (2 heen, 2 terug) net iets teveel van het goede.
Ik zal wel zien. Goede hoop dat Minas in Okt/Nov. deze kant op komt. Volgens anderen heeft hij wel plannen in deze richting. Ik heb er zelf niets over gehoord, maar een blanco boek zegt meer dan Minas… :/
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?