gemiddelde kosten Arkassa/Finiki

• connie

Ik heb nog een keer een vraagje over Arkassa/Finiki. Met welke kosten moet ik er net buiten het seisoen ongeveer rekenen voor bvb een kleine lunch en in de avond een salade en 2 gemiddelde gerechten van het menu? Ik vraag omdat ik al op verschillende plaatsen in griekenland was en de prijzen toch behoorlijk verschillen, van heel goedkoop naar behoorlijk duur en omdat de enige boeken die over het eiland verkrijbaar zijn al weer enkele jaren oud zijn.

groetjes,

Connie

• Herbert

Wat maakt dat nu uit ?? als je maar geniet dat is het belangrijkste !!

• Paul

Ik heb het idee dat de prijzen op het eiland niet zoveel uiteen lopen. Voor een diner met voor- en hoofdgerecht met vlees was ik inclusief 2-3 glazen wijn, ongeveer 25 euro kwijt.

• Herbert

Ja, dat klopt Paul. Als je een keer echt goedkoop en goed wilt eten ga dan naar “ Under the trees ” het terras met een van de mooiste uitzichten van het eiland. ietsje boven Finiki. Daar eet je echt prima voor een habbekrats en het is hartstikke gezellig .

• Paul

bedankt voor de tip

• arianne

Wij zijn nu net een week terug en hebben in arkassa prima gegeten voor een salada betaal je nu ca. 3 tot 4 euro en voor een hoofdgerecht tussen de 5 en 8 euro.

hopelijk hebben jullie net zn goede vakantie als wij gehad hebben

• Lin

Wij hebben eind juni/begin juli in Pigadia gezeten en waren meestal TOTAAL zo rond de € 25,00 kwijt voor: (samen delen, vaak groot dus) voorgerecht, hoofdgerecht, 1/2 L wijn en een fles water …. valt mee dus …. toch ??

• Henk

Denken jullie er ook nog aan dat daar bovenop de fooi komt?

Connie, Under the Trees is inderdaad goedkoop en niet te versmaden. Als je in Arkassa verblijft zit je daar vlakbij. Naar het noorden de kustweg volgen, net voorbij Finiki aan de linkerkant. Voor foto's kijk op http://www.karpathos.nl , eten op Karpathos.

• Herbert

Had ik al gezegd Henkie !!