Voor Ingrid, Tho en Gonnie

• Joke2

Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe en hoop dat jullie met veel nieuwtjes/verhalen terugkomen.

Groetjes,

Joke

• Ingrid

Dank je wel, mede namens mijn medepassagiers, Rutger en Jochem, min 2 oogappeltjes en aartsengeltjes. Kan bijna niet wachten tot donderdag om de koffers in te pakken en goudvis Zeus (Heb ik niet verzonnen, hoor. De andere heette Poseidon (RIP) en had voor deze Neptunus voorgesteld) op het logeeradres te brengen.

• Paul

hear, hear

• Ingrid

hear, hear??

O ja, ik wens ook aan Gonnie en Tho (+ eventuele (reis)partners) een prettige welverdiende vakantie op het rustige en o zo mooie Karpathos.

Wie weet komen we elkaar wel tegen! Zo groot is Karpathos en Pigadia nu ook weer niet.

• Gonnie

Dank je wel Joke, gaat vast lukken!! Vandaag nog even de laatse dingen regelen en koffers dichtmaken. Vannacht staat de taxi om 2 uur voor de deur en dan gaan we!!!!! Over 14 dagen vertel ik alles wat je maar wilt weten!!

• Gonnie

Dank je Ingrid, jij ook he!!! Ik ben er samen met mijn dochter, ik niet meer zo piep en zeker wat kilootjes te zwaar, mijn dochter inmiddels 18 en slank!! Dit duo valt vast te herkennen, kijk zeker op het terras bij Acropolis, 10 tegen 1 dat we daar zitten!!!!! Tot dan!!

En Tho hoe herkennen we jou??? Of blijf je liever anoniem!!

• tho

iedereen ook van mij een fijne vakantie toegewenst..

en hoe herken je mij…ik ben niet te herkennen..ik zie er elke dag weer anders uit:-)

dus dan wordt het moeilijk om me te herkennen:-)…

• Joke2

Tho gaat incogniT(H)O.

• Joke2

Als je je goudvissen zulke namen geeft, dan hoor je ze naar mijn idee

mee te nemen naar Griekenland.

• Joke2

Ben benieuwd!