Volgen mijn vriendin is de nieuwe luchthaven volgend jaar klaar. Ze werken desnoods dag en nacht.
Ze zegt ook dat een auto vanuit NL goedkoper is dan daar boeken. Ze werkt nu voor National.
Volgens mij ‘bronnetje’ kost een week autohuur tussen de 145 en 200 euro.
Zou echt niet weten hoeveel ik zou moeten betalen als ik bij boeking een auto zou huren.
(heb het paar dagen terug aan 'm geevraagd, maar waarschijnlijk heeft hij gewoon de map van Arke/Holland International geopend en daarin gekeken. )
Mijn vriendin is werknemer en ze raadde mij aan in nl te reserveren. Maar ieder moet dat voor zich weten. Het is volgens mij seizoen en toko afhankelijk.
Mijn vriendin is van Karpathos en woont en werkt daar. Mij zal ze echt niet in de maling nemen. Als zij provisie zou krijgen zou ze dat zeggen en dan heeft ze liever dat we terplaatse boeken, dunkt mij.
Ik heb voor deze vakantie al bij boeking , in Nederland dus, een autootje gehuurd. Alle verzekeringen enz. erbij, wordt bij mijn appartement gebracht en ook weer opgehaald. Ik heb hem dan een week. Kosten 195 euro. Het verhuurbedrijf is Hertz. Weet iemand toevallig waar die zit? Volgens mij scheelt het niet zo heel veel, hier of daar huren!
idd herbert.
het spreekt voor zich dat de reisbureau's ook willen verdienen aan het verhuren van auto's op karpathos..
hetzelfde als een reis boeken in holland of rechtstreeks boeken bij een accomodatie..het scheeld altijd een hoop geld als je iets boekt zonder tussenpersonen.
daar hoeft niemand voor te leren om dat te weten.
spreekt voor zich:-)
maar ik weet al wat het probleem is ..veel mensen zijn bang om in het buitenland te boeken(taalbarriere) zijn de verzekeringen wel oke? zou de auto niet helemaal gaar zijn?
gewoon ter plaatste regelen…het scheeld een hoop geld..maar als je er toch genoeg hebt dan kan je het beste hier in holland wat huren. heerlijk nederlands wordt er gesproken ..zonder handen en voetenwerk.
fijne vakantie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?