niemand gezien

• Mick

Zijn donderdagavond 20/ 7 haven binnengelopen en ons tot maandag 24/ 7 vermaakt in de restaurants en bars aan de haven. Heb niemand van de Forum leden gezien of gehoord. (heb nog wat rond gevraagd, maar nee hoor) Hebben ook nog ‘ff’ stukje eiland gedaan en het viel me op dat het rustig was op het eiland. Varen zo weg richting Kreta. Iedereen die ik gemist heb nog een prettige vakantie toegewenst e.d.

groet, Mick

• Mary

Nee alles gaat eind mei/juni.

Hou ons op de hoogte van je route. wie weet.

Maar eind sept/begin okt ga ik hopelijk naar Karpathos. Weet ik max . 3 weken van te voren.

• Ingrid

en ik ga pas volgende week vrijdag…

Behouden Vaart!

• Dido

Mick zal wel geen internet aan boord hebben, maar ik maak me voor de Grieken een beetje zorgen over wat Mick “rustig” noemt. Het eiland heeft nauwelijks andere inkomsten dan wat wij tussen 1 mei en 1 october meenemen/inbrengen.

Op de site InKarpathos werd ook al gewag gemaakt van behoorlijk teruglopende/tegenvallende toeristenaantallen; 3900 in Mei jl. tov 5100 in Mei 2005.

Da's een kwart minder, oeps.

En Mary schrijft dat iedereen al geweest is……….!

Dido

ps. Vorig jaar augustus had ik het idee dat het in balans was: autochtoon/allochtoon zal ik maar zeggen.

• Ingrid

en ik vond het vorig jaar al rustig (vergeleken met andere griekse eilanden waar ik jaren daar voor ben geweest.) Dan zal ik het nu wel erg stil vinden. Vind ik niet erg, maar voor hen die ervan moeten leven, is het minder.

• maria123456/mary

Met iedereen bedoelde ik de mensen van het PB die in juni gaan. Ik ben ook nog niet (op Karpathos) geweest. Ik hoop er dit jaar nog wel heen te gaan. Met nieuwe camera!

• Ingrid

Heb je er al 1 aangeschaft, Mary?

• maria123456/mary

nee nog aan het orienteren

• Gonnie

He Mary

Ik heb vorig jaar een Olympus Digital 500 all-weather gekocht. Voordelen: groot zoekscherm, accu, leuk kleurtje, 5.0 megapixel,zoom lens,spatwatervrij!! Veel mogelijkheden die ik zelf nog niet allemaal gebruik, overzetten op de computer goed te doen. 't Is maar een suggestie……..

• maria123456/mary

dank u