stil

• Herbert

Wat is het weer stil op dit prikbord. Is iedereen bevangen door de hitte ??

• Ingrid

geen nieuws is toch goed nieuws?

trouwens, het is vakantietijd, dus waar is iedereen??? juistem: op vakantie! en wat doe je op vakantie niet: inderdaad, internetten en e-mail lezen. dat kan wel even 2-3 weken wachten

• maria123456/mary

lekker he? rust in dit kippenhok.

Besluit genomen: ga een digitale camera kopen. Nu nog welke.

Gisteren ging een jongen mij vertellen wat de betere camera's zijn en wat ze kunnen. Nu weet ik 3 dingen: moet een zoeker hebben, lithium-ion batterij met lader en vanaf 6 megapixels. Maar dan nog is de keuze groot.Hoe meer hij mij vertelde hoe minder ik het ging begrijpen. Wat een taal gebruiken ze. Grieks begrijp ik beter.Dus nog even geduld voor het smoelenboek.

• herbert

Jij reageert toch ook Ingrid ??

En Mary, ja, ik zal er ook aan moeten geloven om een digitale camera te kopen al snap ik er net zo weinig van zoals jij. en dan inderdaad maar op dat smoelenboek met die ouwe kop van me hihi !!.

• maria123456/mary

Ik denk niet dat het snappen onkunde is maar eigenlijk desinteresse

• Herbert

ja, dat klopt ! van mijn kant ook al lijk ik nog wel de enige die het geen bal interesseert.

• Ingrid

Weet je, mijn digitale camera heb ik vorig jaar gewoon bij de Albert Heijn gekocht voor, geloof ik, 159 euro. Doet het prima (kijk maar naar die foto in het smoelenboek). Heb geen kaas van dit soort technisch gefrutsel en het heeft mijn interesse ook helemaal niet. Dat ding kan al meer dan ik überhaupt wil dat het kan. (namelijk foto's maken in- en uitzoomen en een zelfontspanner (heel handig als je zelluf ook es op de foto wilt staan met je kids)

Ik ga pas over 15 dagen weg.

Heerlijk: 15 dagen geen internet, geen krant, geen MSN. Enkel m'n mobiele telefoon(s) (1tje gewoon uit, 1tje gewoon aan)

• tho

idd..is ook goed genoeg…een camera met 6 miljoen pixels is zwaar overdreven..dat hebben de beste fotografen nog niet eens.

winkelpersoneel wil maar als te graag hele dure dingen verkopen,zonder dat een doodnormale burger ook maar iets ervaqn snapt,en de functie's niet eens gebruikt die op een camera met 6 pixels zitten.

laat je niks wijs maken in de winkel over fotoapparatuur..koop een leuk toestelletje van 100/150 euro(goed zo ingrid) en je hebt superscherpe foto's,waarvoor je anders 300/400 euro kwijtbent,en toch niks aan een boel functies hebt.zitten er dan ongeveer voor jan met de korte achternaam op…doodzonde

• Ingrid

Drom. Ga naar de Dixons en laat rollen die €'s!

• Paul

Inderdaad niet al te moeilijk doen. Het hoeft geen staatsieportret te worden.