Zonneschermen restaurants

• jan

Ik ben een aantal maanden geleden hier op het prikbord de vraag tegen gekomen of dat ze soms een eenheidsworst wilde maken van deze afdaken bij de restaurants, men had toen ergens vernomen dat het allemaal dezelfde partyachtige tenten moesten worden,nu het zeizoen al een tijdje bezig is ben ik benieuwd of dit is door gegaan.

• herbert

Het gaat om de koffietentjes tussen de boulevard en het hoofdstraatje, die zijn vernieuwd en ook voorzien van nieuwe “daken.” De een vindt het mooi en de ander vind het te modern en niet bij het karakter van Pigadia passen. Persoonlijk vond ik het wel mee vallen !

• Paul

Het zijn inderdaad partyachtige tenten en de bestrating is aangepast met oranjeachtige bestrating. Ik vond het er relaxed uitzien en een verbetering ten opzichte van hoe het was.

• Lin

Ik ben pas geweest en het zag er allemaal netjes en verzorgd uit en het past prima in het straatbeeld.

• jan

Wanneer ik het zo lees zijn de veranderingen niet zo extreem en kan ik dus met een gerust hart op 28 september naar Karpathos op vakantie gaan en kom dan niet in een vreemde wereld terecht.

• Paul

Hoewel ik het betreur dat een aantal leuke zaken zijn verdwenen - zoals bijvoorbeeld die leuke jaren vijftig kruidenier in het straatje tussen de taxistandplaats en de boulevard - vind ik niet dat er de laatste jaren zoveel is veranderd. Het is het doorzetten van een trend van dorp naar kleinschalig modern touristenplaatsje. Ik heb het idee dat de Grieken daar ook hun plek in hebben gevonden.

• Ingrid

Inderdaad een beetje partytentachtig, maar elk etablisement heeft het weer op z'n eigen manier aangekleed.

Van een beetje (te) retro sjiek bij Acropolis tot gewoon netjes even verder op.

Vind die luitjes van Acropolis net iets te amicaal. Tis dat de boys er een keer wat wilde drinken, want mijn tentje is het niet. Vond Scala (ja heb het gevonden, ben er vorig jaar tig keer aan voorbij gelopen) leuker, maar dat had/heeft ook een heel andere reden…… :)

• Joke2

Nu maak je me toch wel erg nieuwsgierig

• Ingrid

eh….. geloof dat Eros nog wat pijlen op z'n boog had.

• Joke2

Toch weer een Griek?