huisarts/dokter

• Johan

Heeft iemand ervaring op het eiland met een huisarts of dokter want mijn zoon heeft 6 hechtingen die er over 5 dagen uitgehaald moeten worden maar dan zitten we op het eiland

Alvast bedankt

• maria123456/mary

Er is een kinderarts. Gaat mijn vriendin ook heen. maar die moet je betalen.

Wat ik het veldhospitaal noem is gratis. Heb ik persoonlijk ervaring mee. Is niets mis mee. alleen ziet het er niet uit. Maar apparatuur is prima. Echo maken, bloed en urine-onderzoek gaat net als in NL. alleen geen lange wachtlijsten alles dezelfde dag ook de uitslag.

• maria123456/mary

Als de hostess het niet weet dan naar hotel Electra werkt 's morgens Petra is NL en die weet het wel. Doe haar dan wel de groeten van mij (Mary).

• johan

bedank voor je reactie en we zullen haar de groeten doen!

• tho

naar het ziekenhuis van pigadia gaan ..vragen of er een dokter engels spreekt ..die is r namelijk wel(een jonge jongen)

geen probleem ..hechtingen zijn r dan zo uit …en waarschijnlijk ook nog zonder kosten..had hij die hechtingen op het eiland gekregen?

• maria123456/mary

Als die er vorig jaar was dan heb je grote kans dat er nu weer een ander is. Ze blijven vaak maar een jaar. Dat is verplicht na de studie 1 jaar op een niet zo gewilde plaats.

• tho

dan is er vast een nieuwe jonge dokter die engels spreekt..ik werd er supergoed geholpen vorig jaar

• Ingrid

en dit jaar Tho?

• herbert

moet ie nog gaan hihi !!

• tho

ha ha ha die herbert…het blijft grappen en grollen met jou hé.