Hotel Sarris Bay in Lefkos

• Ingrid

en dan moet je nog naar Dusseldorp!

Als je aan de Oostkant van Nederland woont is Dusseldorp niet zo ver.

• maria123456/mary

Ik woon heel erg in het westen.

Maar wat nieuws bedacht via rhodos daar een paar dagen en dat kan luxe en dan door met boot of vliegtuig (65 euro) naar Karpathos. evt. ook naar Kassos.

Want 2 weken op Karpathos maakt me onrustig. Een week is net te kort: 6 echte dagen. 10 a 11 dagen daar is mooi.

• herbert

Onrustig ?????????????????????

• maria123456/mary

Ja kan slecht op een plek blijven zitten. Wil echt een beetje bewegen ( nou ja met auto)

• Ingrid

Ik vind 2 weken Karpathos ook lang genoeg hoor herbert! Wil dan wel weer terug naar de ‘bewoonde’ wereld.

• maria123456/mary

Ja maar dat gedoe met een bus die gaat wanneer hij wil en niet wanneer ik wil.

Bovendien is niet alles met de bus te doen en een taxi; ach zelf rijden vind ik nou eenmaal leuk. Zeker daar: geen file !!!! geen stoplichten.

• herbert

Menen jullie dit nou ?? jullie zijn toch echte Karpathosfans ? ik ben net 3 weken geweest en dat is omgevlogen, had dus nog wel een week willen blijven. Ik baal al als ik weer op Schiphol sta, meteen weer in de file en al die drukte en stress, nou dan wil ik eigenlijk meteen weer rechtsomkeerd maken !

• maria123456/mary

Ja dat is wel zo maar ik heb ook nog voor mijn inkomsten te zorgen.

En die files als je thuiskomt begint al gelijk. want je komt rond de spits aan. en naar Den Haag bgint ie al om 15.30 uur

• Ingrid

je moet er toch niet aan denken om langer dan 3 weken op een eiland te zitten. ik zou gillend gek worden vanwege de ‘beperkte’ bewegingsvrijheid.

Zelfs op Kreta zou ik dat hebben, hoor!

• herbert

gewoon lekker relaxen, even weg uit dit kikkerlandje !! heerlijk !!