smoelenboek

• maria123456/mary

Wie meldt zich voor het smoelenboek. te vinden op de startpagina.

• Ingrid

Maak een start!

Maar dan wel met een foto van jezelf (op Karpathos) en niet van je huisdier of zo.

• maria123456/mary

heb geen scanner en geen digitale camera en als ik het had dan weet ik niet hoe.

als ik het weet: ik heb geen huisdier. alleen spinnen en soms mieren in huis.

muggen heb ik zo'n fantastisch grieks apparaat met tablet voor. kon weer nieuwe kopen op C….

• Ingrid

Dan zal ik de aftrap doen. heb eigenlijk alleen nog maar digitale foto's. de rest zit nog in de boedel die verdeeld moet worden na m'n scheiding 3,5 jaar geleden. ach heeft geen haast. ik heb er hier toch geen ruimte voor.

(geen collega met een digitale camera die jou wel even wil kieken?)

• Gonnie

Handig Ingrid, die foto van jou. Herken ik je tenminste als we op Karpathos zijn. Heb behoorlijk veel zin in die cocktails!!!! Zal eens kijken of ik mijn foto ook erop kan krijgen, ben nog niet zo'n digifiel, maar fotografeer wel al digitaal. Valt weer mee toch!!

• Ingrid

Gonnie, wijst zich vanzelf.

wanneer ga jij naar Karpathos dan?

(zal daar niet met die mantila op m'n hoofd rondlopen, denk ik, al was het wel koeler dan zonder… dus wie weet!)

• herbert

Waar kan ik dat smoelenboek vinden ?? ( ben ook een digibeet helaas )

• Joke2

Links van de prikpagina zie je een kopje laatste smoelen. Klik op de foto van Ingrid en je bent er.

• Ingrid

1x klikken is genoeg. anders ben ik straks bont en blauw ;)

ben benieuwd wie volgt…..

Tho? Herbert?

• Gonnie

Gisteren over 4 weken, 3 augustus dus, weer naar het White House!! De eerste avond eten wij traditie getrouw bij Mike's restaurant en daarna ook volgens traditie naar Acropolis. Dus op deze drie plekken kunn je ons de 3e augustus aantreffen, maar o jee, ik bedenk me nu dat jij pas de 4e weggaat. Nou ja, dan zien we het wel. gaat vast lukken! Jij alleen met 2 zonen en ik alleen met mijn dochter, herkenbaar toch!