Soms zit het tegen deel 2

• maria123456/mary

Jongelui terug van weg maar niet van Karpathos. Ik was op Chios.

Eigenlijk is dat een veel mooier eiland. Met cultuur, mooie plaatsen en veel lekkerder eten. Goedkoper dan Karpathos vorig jaar. Ga er zeker naar terug. Maar…

Ik wil in het najaar ook zeker weer naar Karpathos. Lekker vertrouwd. En m'n vriendinnen ZIEN. En de gemoedelijkheid van Pigadia beleven.

Als je eens wat anders wil kan ik Chios zeker aanraden. Maar Karpayhos blijf ik trouw.

• Ingrid

Dus het zat niet zo erg tegen, Mary?

Leuk te horen dat je het naar je zin hebt gehad op dat eilandje.

Was de landing een beetje te doen? De start/landingsbaan is nogal kort en de vliegtuigen van o.a. Martinair en Transavia moeten vol op de rem om tijdig tot stilstand te kome.

• maria123456/mary

De landingsbaan viel mee; er was nog lengte over. De baan van Samos is erger/enger. Deze eindigt (bij pech) tegen een berg.

Ik vind wel dat de ruimte in het vliegtuig steeds minder wordt. Halve weg gestaan/ gelopen. Tot het zware weer in oostenrijk/zwitseland/zuid duitsland.

(te warm voor hoodfletters) Hadden de op donderdag terukerende van Karpathos daar ook last van? we gingen behoorlijk te keer.

• Ingrid

mary, wat zijn hoodfletters?? of heb je 2 letters verwisseld en bedoel je hoofdletters?

• maria123456/mary

ja moet zijn hoofdletters. toetsenbord heeft het ook warm en alles plakt. maar…….

we hebben nu wind nou ja zuchtje wind de lamellen bewegen en de deur klappert. er komt hoop op verkoeling. er is hier geen spellingscontrole. excuses voor fouten. normaal heb ik er een hekel aan maar ik vergeef het nu iedereen en mijzelf. hoef vandaag gelukkig geen moeilijke brieven te typen.

• Herbert

Heb je last van de hitte Mary ???

• Ingrid

Jij dan niet?

• Herbert

Ja behoorlijk, zeker als je moet werken. In Griekenland is 32 graden prima uit te houden maar hier loopt iedereen te puffen en te zuchten ! maar donderdag is het weer over geloof ik !

• Ingrid

morgenavond al als ik KNMI mag geloven.

had een Griekse vriend hier op bezoek afgelopen week en die begon ook zowaar te klagen dat het zo warm was… 31 hier voelt dus even erg als 38 daar.

Toen hij zondagavond terugkwam in Thessaloniki was het daar bewolkt met regen en ‘slechts’ 20 graden.

• maria123456/mary

Ja last van de hitte blijf overal aan vastplakken. vandaag om 7 uur begonnen maar dan kan je tot 8.30 uur niemand bereiken. en vannacht niet bepaald lekker geslapen zelfs niet lekker gelegen. In Gr. heb je tenminste nog wind.Maar ik heb hoop voor vandaag. voorlopig zie ik geen zon opkomen. En de wind komt al uit het zuidwesten. en daar komt de afkoeling vandaan. Dus die heb ik hier als eerste!

25 graden is lekker, als je werkt en als je vrij bent.

Dat van die foto moet ik nog eens zien want ik heb eigen toko en geen personeel dus geen collega's. Zoek al naar een goeie en voordelige digitale camera want ik heb bij anderen gezien dat dat toch wel leuk is je maakt 50 foto's en daar hou je de 5 leuke van over en ik moet maar afwachten.

Leuk Ingrid dat je als eerste er op staat.

Allemaal sterkte vandaag en nu maar wachten op de eerste donderklap.