toples

• maria123456/mary

Ja hoor topless is geen probleem. Bij Olympia hotel zegt hij zelf dat je alles mag aan of uitdoen. Er zijn ook wel naakstranden. en op de stille/lege stranden kan je doen wat je wil. 1 strand is votsalkia even klimmen en klauteren en je bent er. met bedden en parasols. is met de bus bereikbaar. o ja ik heb nu geen zin in hoofdletters. boven 25 graden doe ik er niet aan!

• Bruno

Dido,ik vond deze oude thread en zag dat je nog steeds actief bent op dit prikbord. Zou je iets meer kunnen vertellen over waar ik deze stranden kan vinden?

• Dido

Bruno

Er zijn een ferm aantal strandjes ten zuiden van Diafani waar je meestal alleen bent of met gelijkgezinden. Sommige zijn daarbij dermate breed dat je allesbehalve last hebt van anderen. Geen voorzieningen echter, dus drinken en eten moet mee. Ze hebben weinig schaduw.

Papa Minhas is het eerste strand, nog net te belopen vanuit Diafani, schaduw en koele plekjes. De verdere stranden zijn met het bootje van Nikos bereikbaar, hij vaart (behalve op Tristomo en Saria) zeker 4 dagen per week naar prettige strandjes tegen een schappelijke vergoeding.

• Bruno

(tu)