Wij gaan dit jaar voor 2 weken naar karpathos. Nu is het voor ons 11 jaar geleden dat we in griekenland geweest zijn. en nu we met een heel gezin gaan vragen we ons af wat de prijzen van het eten en drinken in karpathos gedaan hebben.
Met mijn ‘gezin’ (2 veelvraten van 11 en 10 jaar -die met een kindermenu allang geen genoegen meer nemen- en ikzelf) ben ik tussen de 30-35 euro kwijt aan (avond)eten en drinken en dat zijn dan geen uitgebreide 3-gangen diners. Meer van 1-2 tzatziki(a) (of keftedes of iets in die richting) met z'n 3n, hoofdgerecht, altijd Choriatiki, 1 drankje, en een 1,5 ltr fles water en meestal geen toetje.
Ik reken ong. 50 euro per dag aan uitgaven (dus alle eten en drinken enz.).
De ene dat zal het wat meer zijn, de andere dag wat minder.
Hallo Arianne.
Vorig jaar waren wij met 2 volwassenen ongeveer tussen de 24 en de 30 euro kwijt, voor een voorgerecht, een hoofdgerecht, 1 liter wijn en 1,5 liter water.Overal kun je net zo duur eten als je zelf wilt uitgeven.
Probeer eens Sofia's Place aan de haven. Hier goed eten voor weinig geld. Niet te vroeg gaan, want dan wordt je van je tafel gekeken. Groetjes An van Joop.
Wij eten inderdaad ook tussen de 20 en 30 euro met 2 personen. Er zijn ook goedkopere adressen, probeer eens IDEAL, heerlijke gyros pita's in verschillende soorten. Verder eet je lekker bij Mike in het kleine zijstraatje naast de terrasen, Land and Sea is ook een goede, en pizza bij Angelo en UNO. Heb je trek in een vette hap, hamburgers of zo dan naar 5 Star Dell. Daar hebben ze trouwens ook lekker grieks eten en niet te duur! Veel plezier en eetse!!!
sorry gonnie maar land and sea is dicht
er is een nieuw restaurant (tenminste eigenaar)
het is creta en de eigenaar is dimitros
hij komt van kreta en je kan daar heerlijk eten tegen
weinig geld
de giros schotel is daar 6.20 en als je als voorgerecht de chef salade neem
5.00 voor minstens 2/3 personen, dan zit je buik echt heel erg vol.
het is t.o. romantica, zit wel elke avond bomvol maar dat is meestal met
een nieuw restaurant, maar hij kookt wel erg goed
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?