vakantie

• danny

eindelijk was het dan zover, na 11 lange weken , mijn ouders te hebben moeten missen, ijn we geweest.

nu hebben we met eigen ogen kunnen zien hoe mooi het daar is.

en hoe knus hun huisje is , en de mensen…… wat zijn ze lief en toegewijdt

we waren de eerste week meteen de buggy kwijt, na een noodlanding moesten we overstappen in een ander vliegtuig, op santorini,en de buggy is met het vorige vliegtuig meegegaan , terug naar schiphol.

mijn moeder wist gelukkig bij iemand op karpathos een buggy uit te halen , die we zomaar mochten lenen…… geweldig, het strand is prachtig, de kinderen hebben de tijd van hun leven gehad

en dan de restaurantjes… we zijn heel veel bij vodsalakia geweest en bij poppi en evi. bij vodsalakia had ons dochtertje van 2 jaar sjans met Pantalis de ober ….. ook weer geweldig , hoe ze met die kleine kinderen omgaan

maar het fijnste vind ik dat we nu met eigen ogen gezien hebben dat pa en ma het ontzettend naar hun zin hebben , ondanks dat ze ons wel missen,( wij hun ook) maar toch zijn ze gelukkig. en dat gevoel geeft rust………

nou dat was in het kort ff mijn verslag van onze vakantie ( bezoek) naar mijn ouders , die sinds 15 weken op karpathos wonen. volgend jaar gaan we zeker weer

maar eerst komen ze naar ons met de feestdagen, daar verheug ik me nu al op , tot die tijd , nog nagenieten van onze mooie vakantie op karpathos

groetjes Danny

• Ingrid

Danny wat fijn dat je ouders het zo naar hun zin hebben daar en bovenal dat jij ‘gerustgesteld’ bent dat jij met je eigen hebt kunnen zien dat het zo is.

Dat jullie het met z'n 4tjes zo'n fijne vakantie hebben gehad, doet mij vermoeden dat ook jij bent gestoken door de mug die het Karpathos virus overbrengt ;)

• danny

nou ingrid, ik ben wel gestoken met het virus, maar nog niet om me daar voorgoed te vestigen. als het aan mijn man lag wqas hij daar gebleven, ik hecht toch teveel aan mijn leventje hier, en heb het eigenlijk best naar mijn zin, daarbij kan ik mijn vrienden en vriendinnen nog niet echt missenmisschien over een paar jaar als de kids groter zijn , of zoals mijn ouders dat gedaan hebben , vind ik dat best prima, ze hebben ons volwassen gekregen en vandaar uit zijn ze verder gegaan helemaal geweldig,

maar zoals altijd je weet maar nooit hoe het balletje kan rollen.

bedankt voor je leuke reactie trouwens, groetjes Danny