Dieet

• Joke

Hallo,

Van 1995 - 2003 ben ik in totaal zo'n 10x op Karpathos geweest. Altijd geweldig gehad, heb nog steeds contact met een aantal mensen die we daar ontmoet hebben. Vorige week nog telefonisch contact gehad met Andrew. Velen van jullie zullen hem nog wel kennen. Hij was de barkeeper van Parasol. Andrew woont nu al weer een aantal jaren in Zuid-Afrika.

Maar goed dat heeft niets met mijn vraag te maken. Helaas heb ik sinds 2004 een hartkwaal waarbij ik mij aan een zoutarm dieet dien te houden. Sinds die tijd ben ik ook niet meer op Karpathos geweest, maar zou nog wel ontzettend graag een (of misschien wel meerdere keren(!) naar dit fantastische eiland willen. Heeft er iemand van jullie ervaring met de mogelijkheden van zoutarm eten in de Griekse restaurants?

Alvast hartelijk dank voor jullie tips.

• joke

hallo joke

ja mijn naam is ook joke en heb al een paar maal gereageerd op deze pagina

dus zal ik maar joke 1 en jij joke 2 noemen om misverstanden te voorkomen.

ikzelf kom al een aantal jaren op karpathos en heb hartritmestoringen etc. echter ik hoef niet zoutarm te eten.

als je een beetje oplet met het eten en gewoon vraag om geen zout toe te voegen denk ik dat je zonder problemen weer op vakantie kan gaan, maar kan natuurlijk niet voor jou een keuze maken.

• Joke2

Dank je Joke 1!

Ik zal er eens goed over nadenken, wie weet kunnen we volgend jaar voor een weekje.

Ik wens je een hele fijne vakantie.