toedeloe

• joke 1

hallo herbert,

heb je volgens mij gezien, je stond bij die groep van 14 personen die in romantica zaten tenminste ze zaten te eten bij dimitros//creta, en ook een beetje luid te zingen wat nergens op sloeg, schaamde mij een beetje voor nederland,

jij gedroeg je trouwens wel hoor!!!!

• herbert

Hallo Joke, een beetje onzin dat je je schaamde voor ons. We hadden net gewonnen van Ivoorkust en zaten inderdaad met z'n allen in Oranje bij Dimitri en we hadden ontzettende lol en zaten inderdaad allemaal oud Hollandse liedjes te zingen. Wat is daar nou op tegen ??? we deden toch niets verkeerd ? hebben we iets gesloopt of zo ? gewoon lol, daar is vakantie toch voor ? Dimitri zelf vond het trouwens erg leuk ! en als je je stoorde aan ons waarom ben je niet even naar ons toe gekomen ? we zijn geen hooligans hoor ! had je nog gezellig een drankje met ons mee kunnen drinken ! jammer dat je er zo over denkt !

• joke 1

sorry maar dat was niet die avond, jij was er trouwens niet bij, stond alleen bij die tafel en was snel weer weg.

natuurlijk zegt dimitri daar niets van, hij moet het toch maar van die hollanders hebben op dit moment, maar of hij aan het eind van het seizoen er ook zo over denkt ? weet niet

• Ingrid

dan zijn alle Karpathianen blij dat de Hollanders (en alle ander toeristen) weer weg zijn.

• Herbert

Daar geloof ik niets van Ingrid, ik ken Dimitri al een paar jaar en hij is stapeldol op Hollanders , natuurlijk ook omdat hij er veel aan verdiend want zijn tent zit iedere avond stampvol, maar ook omdat hij het echt leuk vind. Ik heb hem na de uitschakeling van ons hem mijn oranjeshirt gegeven en daar was hij dolblij mee en ik kreeg zelfs 2 dikke zoenen van hem wat overgerens wel pijn deed vanwege z'n ongeschoren stoppelbaardje. haha !

En Joke, hoe weet je dat ik het niet was?? je kent me toch niet ?