journey`s end

• tho

ik dacht dat je de handoek in de ring had gegooit herbert??…typ dan ook niks meer please

• tho

bedoel erwin dus ..sorry herbert

• erwin

Wat ben je toch een ontzettend vervelend ventje Tho, heb je niets beters te doen ?

• tho

is toch zo…eerst allemaal melken dat je niks meer zou typen ..en iedereen was maar drie keer niks ..en nu hang je weer de slijmbal uit..hmzz

• Ingrid

Jongens (“heren”, mannen)

Vecht jullie onderlinge twist toch elders uit. Begin een eigen prikpagina. misschien heeft geenstijl.nl een prikbord. Zit elkaar dan lekker dáár dwars en niet hier!.

Dit slaat kant nog wal en heeft zeker niets van doen met Journey's End.

• robert

we zijn afgelopen donderdag teruggekomen van 2 heerlijke weken op journeys end . prima appartementen alles keurig en goed geregeld daar . de beheerster is een zeer zakelijke vrouw die haar zaakjes goed onder controle heeft en is beslist niet onaardig jammer dat er altijd weer mensen zijn die zo negatief over alles zijn ik denk dat het echt aan de mensen zelf ligt en echt niet aan de accomodatie maar zeurkousen heb je nou eenmaal .misschien moeten ze volgend jaar maar naar zo n 5 sterren polsbandjespark aan de turkse kust en anders lekker thuisblijven

• robert

we zijn afgelopen donderdag teruggekomen van 2 heerlijke weken op journeys end . prima appartementen alles keurig en goed geregeld daar . de beheerster is een zeer zakelijke vrouw die haar zaakjes goed onder controle heeft en is beslist niet onaardig jammer dat er altijd weer mensen zijn die zo negatief over alles zijn ik denk dat het echt aan de mensen zelf ligt en echt niet aan de accomodatie maar zeurkousen heb je nou eenmaal .misschien moeten ze volgend jaar maar naar zo n 5 sterren polsbandjespark aan de turkse kust en anders lekker thuisblijven