journey`s end

• els

beste mensen,

ik wil jullie hierbij waarschuwen voor journey`s end.

wij komen al jaren op karpathos en zijn vorig jaar naar journey`s end geweest en we hebben nog nooit zo`n slecht complex meegemaak.

de eigenaresse is ronduit onbeschoft, ze schreeuwt ongeveer iedere dag tegen haar man (daar kunnen alle gasten van meegenieten) en je wordt daarmee gratis gewekt en ze schreeuwt tegen haar gasten.

de bedden zijn niet een beetje hard maar echt kei en keihard, de schoonmaak is slelt niet veel voor, het barst van de mieren in de appartemneten.

de receptie is maar van 8 tot 14.oo open, heb je daarna iemand nodig dan heb je dus een probleem en er is geen snackbarretje bij het zwembad voor een drankje of wat dan ook.

het ligt erg ver van het centrum vandaan dus voor oudere mensen is het totaal niet geschikt.

verder komen er veel aso`s, die tot diep in de nacht luidkeels bij het zwembad zitten.

m.a.w. ga daar niet naartoe het is zonde van je geld

karpathos is zo mooi daar hoort een mooi, leuk, relaxed complex bi

• maria123456/mary

Oeioeioei nu heb je pas boten losgegooid! Je bent niet de eerste die dit zegt.Zal wel waar zijn. Zal een lange discussie worden.

• Nelleke

Klinkt stom maar ik vind dit goed om te horen! Wij zijn nog nooit op Karpathos geweest, dus je kijkt in een gids of op internet en je boekt. Daarom is het fijn als mensen zowel positieve als negatieve berichten schrijven over bepaalde appratementen/hotels. We gaan dus echt Journey's end niet boeken!!

• Ingrid

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/2983/journey%27s-end/

• Herbert

Je hoort erg verschillende verhalen over Journey's end, de meeste zijn trouwens negatief maar vrienden van ons die er ook zijn geweest waren er juist positief over. Zijn hadden een mooi appartement aan de achterzijde met uitzicht op de berg en een zeer groot terras. maar dat was 4 jaar geleden dus misschien is er wel het een en ander veranderd in de tussentijd. Het zwembad is wel heel erg klein en de afstand naar Pigadia is behoorlijk. Ik zou er dus zelf ook niet gaan zitten !

• mimi

Het klopt helemaal wat els zegt. Het is daar niet gezellig. Liever niet naar journey's end dus.

• joke

alleen de naam al journey's end zegt al genoeg

werk zelf op een reisburo en verkoop dit echt niet aan mijn klanten

• Herbert

Erg stom van de eigenaren van Journey's end want ze gooien door al deze negatieve berichten hun eigen glazen in !

• Annette

Wij zijn vorig jaar naar Journey's end geweest met onze 2 kids en hebben er genoten. Heerlijk zwembad, lekker rustig en genoeg andere kinderen om mee te spelen. Wij hebben geen last gehad van de eigenaresse, de mevrouw die schoon kwam maken was zeer vriendelijk.

Wij hadden een fantastische vakantie, sterker nog, we gaan dit jaar weer!

En dat het complex ver van het stadje afligt, weet je al van te voren. Wij vonden het lekker om 's avonds een half uur te lopen naar de gezellige haven (loop je gelijk de tzaziki er weer af). We zijn trouwens benieuwd naar het nieuwe zwembad!

• Herbert

Wat hoor je toch een verschillende verhalen over Journey's end, ik snap er niks van.

Zou het soms aan de mensen zelf liggen ?