scooters excursies

• suzan

Hoi Hoi..

Over enkele weken gaan we lekker naar karpathos

wat hebben we daar zin in bij t reisbureau zeiden ze dat

er nu een hitte golf was van 40 gr dus kunnen ons lol op.

Maarik had een vraag scooters kun je wel huren toch

weet iemand voor welke prijs gemiddeld?

En mn vriend is jarig als we op vakantie zijn weet iemand leuke

tips of tochtjes enz? taart kun je er denk ok wel kopen he.

Mail me..

Groetjes suzan

Ps nog meer mensen die tussen 7 juli en 23 juli in karpathos

zitten..

• herbert

De metaxa - ouzo - mythos taart is een aanrader !!

• Ingrid

Herbert vooral NIET serieus nemen is het beste.

De hittegolf is nu alweer beetje over, hoor.

Scooters kan je huren op bijna elke hoek van de straat. Prijzen weet ik niet, want als alleenstaande ouder met 2 kinderen onder de 16 is het een beetje moeilijk scooter huren.

Er zit een (banket)bakker in Pigadia, natuurlijk heeft die niet zulke slagroomtaarten als de banketbakker hier.

Voor tips en tochtjes: lees elder op het prikbord de verhalen en tips van ervaren Karpathosgangers

Waar ga je ‘logeren’? Zelf ga ik pas 4 augustus voor 2 weken.

• erwin

Jij doet als of je echt ALLES weet over Karpathos Ingrid, terwijl je er pas 1 keer bent geweest. Ik vraag me af hoe dat kan !!

• tho

och en daar hebben we erwinnetje ook nog ..weet je..mischien gaat zij er wel meer op uit ..bezoekt ze dorpjes en blijft niet op de reet zitten net als jij en je maatje herbertje de *gang*makers van deze site.

mischien is er een circus op karpathos..wie weet is r een baantje voor jullie 2 bij ..clown her en clown er klinkt wel grappig

• Ingrid

Hoor ik daar enig venijn en jaloezie??

Ogen en oren open en opletten waar je loopt.

• suzan

vraag ok ff iets…word meer op gezwets dan normaal

antwoord op gegeven hahaherbert schreef:

>

> De metaxa - ouzo - mythos taart is een aanrader !!

• herbert

Ik denk niet dat die Erwin jaloers is, ik begon mezelf ook al af te vragen hoe het kan dat je na 1 keer Karpathos op alles een antwoord weet en het lijkt of je iedereen kent en iedere vierkante centimeter van het eiland kent. Ik ga zelf voor de 8-ste keer en ken het eiland nog lang niet en ik zit niet de hele dag op m'n kont zoals dombo Tho denkt, ik heb meer van de wereld gezien dan hij dat weet ik wel zeker !

• Ingrid

einde discussie.

• herbert

Kinderachtig dat je geen antwoord geeft Ingrid, ik stel gewoon een vraag en bedoel er verder niks mee !!