Ik denk van niet, want is er nog een vlucht naar Karpathos vertrokken na gisterenavond 19.48 uur.Ze kan natuurlijk wel een fiets hier gepakt hebben en die richting uit zijn gefietst.
Hoi, ben net terug uit karpathos Als ongetrainde fietser heb je hier niets te zoeken.mountainbike gehuurd in pigadia,vervolgends eerst kleine ronde gemaakt,pigadia,menetes,arkasa,adia,piles,othos,volada,aperi,pigadia,vervolgensgrote ronde,pigadia menetes arkasa,mesohori,spoa, mertonas, aperi, pigadia.heel mooi fietsen je komt geen fietser tegen. Je hebt drie tegenstanders de hitte,soms heel steil en een zeer harde wind.Vanuit pigadia naar menetes word je adem al gelijk afgesneden door deze omstandigheden.maar ik vond het een uitdaging en ik heb toch genoten.Veel plezier voor wie het wil proberen maar je bent gewaarschuwd.
Natuurlijk kun je er fietsen huren. Het is geen gat. Wat je er mee kan is interessanter.
Voor de fietser zou ik de volgende indeling hanteren:
Westkust: categorie Toscane;
Oostkust: categorie Provence;
Noorden(lijn Mesochorie-Spoa): Mountainbike;
Pigadia-strandweg: categorie Scheveningen.
Saria: buiten categorie
Mijn conclusie
Voor de sportieve fietser is Karpathos een uitdaging.
We hebben een jong stel getroffen die op de fiets naar ACHATA beach zijn geweest. Bewonderingswaardig! Heenweg was goed te doen omdat het voornamelijk alleen tot Aperi klimmen was. Daarna begon de grote afdaling naat Achata. Terugweg was zwaarder en sommige stukken hebben ze gelopen.
Maar gebruik je je fiets alleen om je van je complex naar het dorp te verplaatsen, dan is dat allemaal makkelijk te doen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?