soms zit het mee

• mary/maria123456

Maar soms ook niet maar het zit niet tegen.

Ik ga 15 juni naar Chios 2 weken. Karpathos houden we voor het najaar. Heel veelzit al vol. Maar Chios staat ook nog opmijn lijst dus…….

Jammer maar voor juli helaas. Misschien een soort reunie in NL. als de winter weer

ons in een dip brengt. of julie komen een week in het najaarnaar Karpathos

• Ingrid

Chios is ook mooi, Mary! heb je al de Chios.startpagina.nl gekeken?

Ik ben er 2 jaar geleden geweest, appartementencomplex heette Erytha ligt in een bocht. De beschrijving in de reisgids was toen beter dan wat we daar toen kregen.

Veel plezier op Chios en … stoelriemen vast, want de landingsbaan is errug kort!

• herbert

He Mary, hoe moet dat nou met ons feestje op de boot van Mick als je naar Chios gaat ??

• Ingrid

dat is hetgeen dat tegen zit voor Mary!

• maria123456

Ingrid juist. Het feestje zit tegen maar de vakantie zit weer mee. Maar ik drink geen slok minder hoor. Ik ga 14 dagen: 1 week Kataraktis en 1 week Kambos 1n 14 dagen een auto. De pagina van Henk heb inderdaad bekeken toen deze er net op stond. Dus nu beter bekijken en printen wat ik kan gebruiken.

Mary

• Ingrid

heb je ook http://chios.startpagina.nl al bekeken?

Veel nuttige info.

Logeer je 14 dagen in een auto???? :(

• maria123456

Nee joh slapen doe je in een bed. We hebben een week een hotel en een week een appartement. Het is incl auto vanwege dat de lokatie waar wij heen gaan nog al afgelegen liggen. Was het niet incl. auto en niet afgelegen hadden we toch een auto genomen. Doe ik zelfs op Karpathos. Rijden we toch algauw 500-600 km in 14 dagen.

De Chiosstartpagina nog niet bekeken. ga ik zeker doe. Bedankt voor de tip

Mary

• JANA

Het is alweer 5 jaar geleden dat we in Kataraktis zijn geweest. Ik vond het toen heel prettig en rustig; een strand van niks, maar heel gemoedelijke restaurantjes, waar je echt welkom was en waar je vertroeteld werd, zo blij waren ze dat je hen had uitgekozen. Ik had ook het idee, dat de dorpelingen je na een paar dagen begonnen te herkennen en steeds vriendelijker goeiendag zeiden. Een must (was toen) om te gaan eten bij Meltemaki, eigenlijk gewoon een snackbar, maar eigenaresse Anna Thoma

wist een heel bizondere sfeer te scheppen. Je moest ook niet moeilijk doen en vroeg willen afrekenen, Anna maakte wel uit wanneer de tijd rijp was; dan schoof ze een stoel bij en ging op haar gemak eens bekijken wat je allemaal gehad had.

Het enige nadeel was, dat het 14 dagen ontzettend hard gewaaid heeft; recht op ons balkon. Ik heb er een kou opgelopen en stond in de bloedhitte te stomen boven een pan heet water, dat geloof je toch niet! Nou ja, dit was even een sfeertekening van onze vakantie op Chios; ik wens je een fijne tijd en doe s.v.p. verslag als je terug bent.

Ik ben zo benieuwd hoe het er nu is. Groetjes, JANA.

• maria123456

Al anna goeie pita giros of souvlaki heeft eten wij daar gegarandeerd. Als je een goede lunch gehad hebt dan is 's avonds pita en salade met wijn/ouzo ook goed.

Wij hebben een auto dus zijn echt niet van een strand afhankelijk. Uiteraard vertel ik hoe het daar is.