snorkelen en excursies

• suzan

wij gaan 7 juli 15 dagen naar karpathos en hebben er super

zin in al die reacties enz en op sites gekeken en lijkt gewoon

een droom eiland…

We zitten in pigadia bay en graag zouden we ook willen weten

'waar je goed kunt snorkelen en wat we echt moeten gaan doen

net zoals excursies enz?

En kun je ook naar turkije of naar rhodos ofzo??

groetjes suzan

• Erik

Hoi suzan,

bij het strand van karpathos kan je geweldig snorkelen.

een meter of 25 van het strand heb je een geweldige rotsen en kloven met de mooiste vissen.

wij gaan de eerste 2 weken van juli weer en zitten in karpathosvillage daar tegen over snorkel ik altijd . oja als je ga neem brood mee om de vissen te voeren je weet niet wat je meemaakt.

groetjes

Erik

• tho

bananen vinden ze lekkerder.

met een beetje mazzel eten ze wel uit je handen ja.

dat deden ze bij mij teminste op de dominicaanse rep.

weet niet hoe de visjes op karpathos zijn..mischien wat bangerig aangelegd,of een tikke zenuwachtig…iig zeker de moeite waard om het te testen

• Ingrid

lekker inktvissen vangen met je blote handen, brrr… glibber glibber… zo voor de kust van Ta Nisia of Zephyros Village. Het is daar nog een beetje keiig.

Ik kijk wel toe, hoe graag het hoofd droog!

• herbert

Heb je wel eens gezien hoe ze inktvissen vangen en doodmaken Ingrid ?? ik vind het schandalig en krijg het daarom ook niet door m'n keel !

• herbert

Bananen ?????

• Ingrid

ja, heb het vorig jaar gezien, bah! ik vind ze nie eens lekker!

• Ingrid

Tripje naar Rhodos of Turkije??? Zit er niet in denk ik, tenminste niet als 1daagse excursie. Dat hoeft ook helemaal niet. Het eiland heeft zelf meer dan genoeg om je twee weken lang niet te vervelen.

• Erik

Erg jammer! dat er van die figuren zijn die deze site zitten te verzieken als ik het zo mag noemen. met flauwe grappen en opmerkingen erg jammer!

Oja nog een opmerking over die inktvissen hoe ze gedood worden weten jullie wel waarom ze dat zo doen. blijkbaar niet.

Erik

• tho

kan toch lezen??? ja idd bananen