vliegveld

• Ingrid

Het vliegveld krijgt een nieuwe aankomst/vertrekhal. Beetje groter dan wat er nu staat. Dat wordt naast het huidige gebouwtje (barak) gebouwd. Ben benieuwd hoe ver ze zijn, want toen wij vorig jaar teruggingen waren ze met de fundering bezig.

• jan

De bouw van een nieuw luchthaven gebouw kan weleens snel gaan, maar het tegenover gestelde is ook mogelijk.Ik ben namelijk 14 jaar geleden op Kefalonia geweest en kwamen daar aan in een tent als aankomsthal er stond al wel een nieuw gebouw wat nog niet klaar was,er stond wel een groot bord bij met de veronschudiging voor de overlast maar bij navraag hoorde ik dat het bord er al jaren stond bij hetzelfde gebouw en ook nog jaren heeft gestaan nadien.

• Mary

De bouw van het huidige gebouw heeft 3 a 4 jaar geduurd. Voor zo ver ik mij dat kan herinneren.

• Henk

Naast een nieuw gebouw komt er ook een eigen verkeerstoren(tje). Nu lopen ze wel eens vertraging op omdat ze toestemming van Rhodos moeten krijgen om te vertrekken, bij een eigen toren hoeft dat blijkbaar niet meer.

• tho

ben benieuwd naar alles:-)

• Ingrid

nog 12 weken Tho!

• erwin

De verwachting is dat het in 2020 klaar is !!

• tho

jep heerlijk!!!! bijna vakantie!!!!

• tho

2020..schiet aardig op dan …dan ben ik uhmm..ff tellen 56..ohhhhh

• Ingrid

Jonge blom toch nog?