vliegveld

• tho

Ik heb gehoord dat ze aan het vliegveld ook werken.

Wie weet wat er veranderd is/word?

Ben benieuwd..vorig jaar was het iig nog lekker klein en knus..en vooral warm:-)

nog nooit zo'n vliegveldje gezien in me leven.

• Mary

op 26 januari waren er foto's gemaakt op inkarpathos.com

• tho

die foto's zeggen dat er gewerkt word maar meer ook niet.

geen info erbij of zo

• Mary

Dat klopt. Ik heb niet meer bij de tekst gekeken.

Misschien een nieuw gebouw; een aankomsthal. Kan de vertrekhal vergroot worden.

• herbert

Het zal toch wel tijd worden want ondanks de charme is het vliegveld sterk verouderd en niet meer van deze tijd !! ( maar Tho zal het wel weer niet met me eens zijn !!)

• tho

jawel hoor herbert ..het mag echt wel iets meer georganiseerd worden daar..

groter hoeft het niet..een aankomsthalletje en een vertrekhalletje is voldoende.

zo'n klein vliegveld heeft juist alure..en dat moet gewoon behouden blijven,ondanks dat er elk jaar weer meer toeristen naar karpathos komen.

• herbert

Hoera !!!! we zijn het eindelijk eens met elkaar Tho !!

• tho

ja toch.

alleen weet ik nu nog niet wat er precies veranderd word haha

• herbert

Weet ik ook niet. toen wij verleden jaar weggingen waren ze wel bezig maar ik denk niet dat het klaar is dit jaar. Grieken werken nu eenmaal niet zo hard en geef ze eens ongelijk ! ze leven relaxter dan wij !!

• tho

ik geef ze idd geen ongelijk:-)

ze hebben een rustig leventje daar..heb het zelf ondervonden vorig jaar.

wou dat we zo in holland konden hebben..alles op het gemakkie.elke dag wel een paar uurtjes zon…geen lange rijen zwetende wachtende mensen die het vliegtuig op moeten..postbode die komt waneer ie zin heeft..

maar ja ..ik denk dat we het zelf moeten aanschouwen hoe het is geworden of gaat worden deze zomer.

ik ben iig heel benieuwd..ook naar het verbrande deel van karpathos waar toen nog geen groen te vinden was.