05-05 Proposed Golf Resort inkarpathos.com

• jan

Hoelang blijft dat gras zo groen of pompen ze elke dag heel hun watervoorraad erover heen

• Ingrid

misschien wel kunstgras. dat it altijd en eeuwig groen

• tho

zolang de zon maar niet nep is vind ik alles okay:-)

van echt gras krijg je toch alleen maar hooikoorts:-(

• Ingrid

das waar… :( heb meelij met ons patiënten!

weet je dat ik Karpathos -en in de rest van Griekenland- nergens last van heb? Misschien moet ik toch maar verhuizen die kant op… maar dan krijg ik vast last van andere allergieën…:(

• tho

klopt..

weinig hooikoorts op karpathos:-).komt waarschijnlijk omdat het er altijd waaid

of ze hebben er allemaal nep-gras..zou ook nog kunnen haha..

maar wat is die andere allergie dan ingrid?

• Ingrid

teveel om op te noemen Tho, en het heeft niet echt met dit onderwerp te maken.

maar in elk geval voor domme spellingsfouten in je moerstaal ;)

• tho

dan houden we het hierbij:-)

er zijn idd teveel allergieen om op te noemen die bestaan ..laten we de moeite maar besparen:-)

golven..hmzz..ja wat moet je daarop verder vertellen ..mijn bezigheid is het iig niet ..met een beetje ongeluk waaid je bal ook nog 3 meter te ver door met al die wind op karpathos.

luieren..dingetjes bekijken,zonnen,en goed eten ..dat zijn toch wel de dingen waar het om gaat op vakantie.

• Ingrid

hahaha.. mijn hobby oook niet. Heb ooit eens geprobeerd ergens in Brabant tijdens het jaarlijkse personeelsuitje. Miss Kleun was ik. :)

Ik wist niet eens dat er een Golfterrein was op Karpathos! Blijkbaar hebben ze een lap grond gevonden dat vlak genoeg is om er 1tje aan te leggen.

Maar inderdaad: voor mij vakantie is om te luieren, cultuur te snuiven, (teveel) te eten en wat aan het strand/zwembad te hangen in gezelschap van een boek en/of MP3speler. Uiteraard zijn er anderen die er anders over denken en dat mag ook.

• erwin

Waait met een …..d ????

• Ingrid

dat bedoel ik met “allergisch voor domme spellingsfouten in je moerstaal”, Erwin ;)