Road Work

• jan

Volgens mij hebben ze de fotograaf van de site :in karpathos ook aan het stratenmaken gezet want ik zie al meer dan een week geen nieuwe fotos op de site staan.Of hebben ze er een ober van gemaakt.

• Ingrid

jou dus ook al opgevallen. ik maar wachten op foto's van Paasprossie enzo om te kijken of ik nog bekenden zie op de foto's. maar nee hoor, na 21 april niets nieuws meer.

• tho

waarschijnlijk ziet ie met zijn fototoestelletje nu elke dag op een terrasje heen en weer te koekeloeren met zijn ouzo in zijn linkerhand …andere hand zijn toestel die hij niet kan bedienen omdat ie rechts is ;-)

later vast meer foto's als ie ontnuchterd is…en anders maken de eerste vakantiegangers een hoop foto's,en plaatsen die op het w.w.w.

komt het toch nog allemaal goed :-)

• Ingrid

Tho, klopt hier iets niet. ouzo in z'n linkerhand, fototoestel in z'n rechterhand die hij niet kan bedienen omdat hij rechts is (…)

Volgens mij heb je zelfs te diep in het (ouzo) glaasje gekeken toen je dit schreef! :)

• tho

o ja hahaha foutje

• herbert

Je kan wel lachen met Tho, he ??

• tho

og herbertje ben jij r ook nog??? boeltje weer verstoren met je onnozele domme opmerkingen?

• herbert

Dacht ik een keer aardig te zijn…..

• Mary

Na pasen wordt er veel getrouwd. Er is dan in elk dorp wel een bruiloft per dag. En daar is ook een fotograaf nodig. Vandaag is een vrije dag dus weer geen foto's.

Ook regent het momenteel veel. Regenverlet i.p.v. vorstverlet

Maar des te leuker als je ineens de foto's ziet als alles klaar is.

• erwin

Volgens mij gaan Tho en Ingrid ook trouwen op Karpathos in augustus. hihi.