Wie gaat er als eerste?

• Ingrid

Zo vanaf vandaag vliegen ze weer: de charters naar de griekse eilanden…

Ben benieuwd wie van ‘ons’ als eersten naar Karpathos gaat. Ik zeker niet, want ik ga pas in augustus (nog 14 weken …)

• Louis en Greet

en wij ook niet, want wij gaan 15 juni al (!) (precies de helft: 7 weken)

heb al gezien dat de eerste vlucht om 06.00 vertrok, mooi op tijd dus

• Rosa

En wij ook niet, wij vertrekken op 16 juni voor de eerste keer Karpathos spannend wij verheugen ons al

• tho

kunnen we hier geen prijsvraag aan verbinden?

niet dat wij winnen hoor..wij gaan pas in aug

• Ingrid

Wanneer in augustus ga jij Tho??

Misschien zie ik je dan wel in de belachelijke vroeg Transavia-vlucht van 04.30 uur vanaf Schiphol op de 4e. gaaaaaaap

• jan

Volgens de reisgids van sudtours is er verleden week donderdag al een vlucht gegaan of is deze soms niet doorgegaan, ik zelf ga pas van 28 september tot 19 oktober en kan dan op een paar dagen na de deur weer sluiten wat het seizoen betreft.Ik ga eerst nog op 3 juni voor 2 weken naar Parga.

• Ingrid

ow… maakt verder niets uit. ‘Mijn’ appartement Zephyros Village heeft gisteren (28/4) de eerste Nederlandse gasten van het seizoen ontvangen. en volgens mij begon bij TUI het seizoen pas gisteren, vandaar.

• herbert

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeee, nog maar ruim 5 weken en dan zit ik 3 weken op Karpathos. Eindelijk zon !

De eerste vlucht ging trouwens 20 april. Wie op donderdag vliegt heeft een tussenlanding op Kos, op vrijdag vliegen ze rechtstreeks !

• bep

nou als eerste ga ik ook niet maar we zitten wel af te tellen hoor het kan niet snel genoeg gaan Wij vertrekken 9 juni voor 3 weken heerlijk !!!!

Ik had toen een vraag gedaan over de gezondheid van sophia van taverne sofhia place is er al iemand wat weet hoe het nu met haar gaat ?

Wij hopen dat wij haar weer ontmoeten

groeten Bep

• Henk Op de Laak

Wij hebben Sophia in september nog gesproken. Gelukkig gaat het goed met haar.