Voor de Griekenlandliefhebbers;
In het Omniversum in Den Haag draait de schitterende film “Creece secrets of the past” ( in 3-D ) . Een absolute aanrader voor de echte fan !!
Vergeet vooral niet te reserveren , dat is normaal gesproken al aan te raden , maar heb gehoord dat deze voorstelling zeer in de belangstelling staat!!!
O ja zorg dat je vooral bovenin de zaal gaat zitten , ik ben altijd zo misselijk als ik het Omniversum uitkom en helemaal als ik beneden gezeten heb
Bekijk de trailer en foto's en reserveer op omniversum .nl
Veel kijkplezier!!herbert schreef:
>
> Voor de Griekenlandliefhebbers;
> In het Omniversum in Den Haag draait de schitterende film
> “Creece secrets of the past” ( in 3-D ) . Een absolute
> aanrader voor de echte fan !!
De kritiek die bij ons in de krant stond was dat de film geen “antwoorden” gaf . Wat dat betekent weet ik ook niet. maar de beelden ( vooral van Santorini) schijnen spectucalair te zijn. En daar ga ik ook voor. ( a. s. zaterdag ). De film duurt wel erg kort, zo'n 50 minuten en dat is jammer. Ik laat het je wel weten ok ?
Ik heb de trailer bekeken op internet en ik kreeg er kippenvel (en heimwee) van. Trouwens, wat zeggen recensies? Wat de één geweldig vindt, vindt de ander waarschijnlijk waardeloos. (Zo gaat het speelfilms net zo, toch?)
Ik ga in de 2e week van mei met mijn kids er naar toe. maken we er gelijk een dagje uit van.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?