filmtip

• herbert

Voor de Griekenlandliefhebbers;

In het Omniversum in Den Haag draait de schitterende film “Creece secrets of the past” ( in 3-D ) . Een absolute aanrader voor de echte fan !!

• kit

Vergeet vooral niet te reserveren , dat is normaal gesproken al aan te raden , maar heb gehoord dat deze voorstelling zeer in de belangstelling staat!!!

O ja zorg dat je vooral bovenin de zaal gaat zitten , ik ben altijd zo misselijk als ik het Omniversum uitkom en helemaal als ik beneden gezeten heb

Bekijk de trailer en foto's en reserveer op omniversum .nl

Veel kijkplezier!!herbert schreef:

>

> Voor de Griekenlandliefhebbers;

> In het Omniversum in Den Haag draait de schitterende film

> “Creece secrets of the past” ( in 3-D ) . Een absolute

> aanrader voor de echte fan !!

• Ingrid

Deze film wordt ook getipt in Griekenland magazine. Ben zeker van plan om hem te gaan zien. Heb ik wel een trip naar DenHaag voor over.

• herbert

Ja ja, De Haag mooie stad achtûh de duine !!!

( maar als je van heel ver moet komen is het de moeite denk ik niet want de film duurt helaas maar 50 minuten of je moet het combineren met iets anders leuks )

• Ingrid

75klm enkele reis is inderdaad wat ver voor een film van 50 minuten. Gelukkig zit het strand niet veel verder, dus als het weer meer werkt … Of bij slecht weer nog ff verder grasduinen in het Omniversum. (goed voor de algemene ontwikkeling van zowel kind als ouder.:) )

• Mary

Op het prikbord Griekenland wordt niet zo lovend gesproken over deze film.

Herbert heb jij hem al gezien? Je woont tenslotte dichtbij.

• herbert

De kritiek die bij ons in de krant stond was dat de film geen “antwoorden” gaf . Wat dat betekent weet ik ook niet. maar de beelden ( vooral van Santorini) schijnen spectucalair te zijn. En daar ga ik ook voor. ( a. s. zaterdag ). De film duurt wel erg kort, zo'n 50 minuten en dat is jammer. Ik laat het je wel weten ok ?

• Ingrid

Ik heb de trailer bekeken op internet en ik kreeg er kippenvel (en heimwee) van. Trouwens, wat zeggen recensies? Wat de één geweldig vindt, vindt de ander waarschijnlijk waardeloos. (Zo gaat het speelfilms net zo, toch?)

Ik ga in de 2e week van mei met mijn kids er naar toe. maken we er gelijk een dagje uit van.

• herbert

Ja inderdaad, een gevoel van heimwee. Als ik weer op Karpathos land heb ik altijd het gevoel weer “thuis” te zijn.

Ik hoop trouwens voor je dat de film nog draait half mei.

veel plezier !

• Mary

Ben benieuwd