kafeneionFaros

• jan

tijdens het fotos bekijken op inkarpathos.com zag ik net een serie fotos staan van kafeneion Faros ik zie dat Ilias nog in goede gezondheid verkeerd,ikweet niet of je het nog benieuwd ben naar deze plaats Gonnie maar om een indruk te krijgen van de grote en het soort terras de fotos staan onder:albums-structures-shop-faros

• Gonnie

He dank je wel Jan voor de tip!! Heb gekeken, maar ik moet je zeggen dat ik wereklijk nog steeds geen idee heb, waar het nou zit!! Schaam me dood, ik die al zoveel jaren op Karpathos kom!! 't Lijkt me trouwens wel een echt mannencafe, en ik ga altijd manloos op vakantie. Zou het daaraan liggen?

• Mary

Gonnie als je van Acropolis terug loopt naar white house door de winkelstraat dan ga je de eerste trap op (naar boven) en dan kom je vanzelf bij Faros. Hartje zomer prachtig uitzicht over de haven en een koel briesje. Hij heeft ook allerlei soorten thee naast alcoholische dranken.

• Gonnie

Klinkt alsof ik het zou moeten kunnen vinden!!!! Na 17 augustus zul je het lezen op dit prikbord!! Ga helaas niet eerder! Dus aftellen doe ik nog maar niet, duurt zo lang. Nog maar 6 daagjes en dan ga ik voor 4 dagen naar Zweden, dat klinkt veel dichterbij en is ook een prachtig land! Heb er zin in!

• Mary

Mooi maar wel kouder. Alcohol ook duurder. Waar ga je heen?

• tho

knáckerbrut is wel heeeeel goedkoop daar

• Gonnie

Ga naar Gothenburg, heb daar een oom wonen die een zomerhuisje heeft op het land vlak erboven, naast het huis van mijn nicht. In the middle of nowhere!! Dus familie -bezoek, maar ook rondrijden in de omgeving,drinken en eten!Vorig jaar ook daar geweest en goed bevallen, dus dit jaar weer. Drank is er niet heel veel duurder, maar alleen verkrijgbaar in speciale winkels en die zijn er niet overal. Maar wel in Gothenburg, hebben we al uitgevonden , vorig jaar! Dus dat komt wel weer goed!

• Gonnie

En heel groot en heel veel in een pak!

• Mary

Mijn zus heeft 3 jaar ten zuiden van Gothenborg gewoond. Ik was er meestal rond kerst/oud en nieuw. Ze (de buren) vonden (mijn) oliebollen erg lekker. Maar het was rond die tijd erg koud. 1 x was het een paar dagen -20! brrr.

• John

Maak je geen zorgen Gonnie !!

Het ligt niet aan dat cafe, maar aan jou.

Als man zijnde kan ik na het lezen van jouw reacties op de site je meedelen dat je jezelf geen zorgen hoeft te maken, dat er een man met je mee op vakantie zal gaan.

PS dit is wel een inkoppertje hoor !!