vliegen

• herbert

Er wordt dit jaar waarschijnlijk toch weer met een tussenlanding naar Karpathos gevlogen. Kennissen van ons vliegen via Kos. Balen, want dan ben je pas een uur later op ons eilandje !!

• Ingrid

En op welke dag vertrekken jouw kennissen? Donderdag of vrijdag?

• herbert

Op donderdag 20 april om 6 uur s' morgens ! maar misschien als het hoogseizoen begint en ze de vliegtuigen vol kunnen krijgen dat ze dan toch rechtstreeks vliegen !!

• tho

kan niet herbert ..wij hebben gewoon een rechtstreekse vlucht

• Jana

Ik zou maar niet àl te zeker zijn van een rechtstreekse vlucht, naar wèlk eiland dan ook. Ik heb vaak genoeg pas tijdens de vlucht gehoord, dat we een tussenlanding gingen maken. Ach joh! je moet alles maar nemen, zoals het komt, het is toch vakantie, wat kan het jou schelen! Jana.

• tho

nou ik weet eigenlijk al voor 100% zeker dat wij een rechtstreekse vlucht hebben..ze zeggen het niet voor niks bij het reisburo

• Mick

Ja, en in de krant staat ook altijd de waarheid!

• tho

dus de woorden van een reisleidster kan je vergelijken met een krant mick? hahaha

komisch figuur ben jij joh

• herbert

Hij blijft eigenwijs he die Tho !! weet het altijd beter !!

• tho

ik weet niks beter herbert ..ik zeg alleen wat ze op het reisburo zeiden tegen mij ..heb me papieren al binnen ..het is een gewone rechtstreeks vlucht.

dus niks geen omwegen en dat soort ongein ..

dus herbertje..hou je mond en ga slapenherbert schreef:

>

> Hij blijft eigenwijs he die Tho !! weet het altijd beter !!