straatwerken

• anita

hoogtijd om hier nog eens een andere topic te starten ! :)

ik heb vernomen dat er straatwerken aan de gang zijn in Pigadia …?

wie kan er iets meer over vertellen ?

over het Waarom, Waar, gaan de werken nog lang duren, etc…

Hopelijk zijn ze er op tijd mee klaar als het vakantieseizoen begint (wij gaan in mei)

Aan de laatste foto's te zien (21/3/06) zien het er mooie straatstenen uit !

http://www.inkarpathos.com/cgi-bin/Gallery/gallery.asp?categoryid=1477

(vraag me af wat het hiervoor was ? )

groetjes Anita

• Jeanne

Ik heb me laten vertellen dat de renovaties (niet alleen de bestrating, maar ook de muurtjes langs de haven en het strand die een paar jaar geleden zijn aangebracht, daarna de verlichting langs de haven, vervolgens de plantenbakken aan de kade) onderdeel zijn van de verkiezingsbeloften van de nieuwe burgemeester die een paar jaar terug is aangetreden. Elk jaar is er een nieuw project, vorig jaar en dit jaar dus de bestrating. Overigens waar men nu bestraat was eerst asfalt met bobbels en scheuren, dus het lijkt me wel een verbetering. Ben benieuwd wat er voor volgend jaar op het programma staat. Of zouden ze nu eerst het stationsgebouw op het vliegveld afmaken?

• Ingrid

Verkiezingskoorts begint al weer toe te slaan, heb begrepen dat er volgend jaar alweer burgermeestersverkiezingen zijn.

• Mary

Uit lokale bron vernomen dat de bestratings werkzaamheden echt op tijd klaar zijn.

Er zijn ook foto's van werkzaamheden op de luchthaven.Maar ik weet niet wat ze precies doen. Gaan ze het huidige gebouw vergroten of iets nieuws bouwen. Mijn bron weet het niet.

De eerste keer dat ik landde was het “luchthavengebouw” een paar gekoppelde porto cabins; koffers moest je zelf van het karretje halen. Primitief maar het ging veel sneller. Er kwam op 1 dag 3 vliegtuigen uit NL en 1 uit duitsland.

Die portocabins staan er nog (oktober) als je nu naar het huidige gebouw loopt zie je ze links staan.

De WC bleef staan op z'n rioolpijp de vloer bewoog en had een enorm gat naast de pot. Ach je had je koffer en liep door het gebouw (4 meter) en je stond weer buiten. en je liep door naar de bus. Het had ook z'n charme.

• jan

ik heb een paar maanden geleden op een site een serie fotos gezien dat ze de winkelstraat die paralel aan de boulevard loopt kompleet open hadden liggen hierbij was ook vermeld dat alles klaar zou zijn voor het begin van de vakantie periode,ikben de naam van de site vergeten maar ik kan de fotos ook niet meer vinden via google net als vorige keer,dus het zal wel klaar zijn

• Gonnie

Die site kun je via de startpagina van de karpathos pagina.nl vinden aan de linkerkant onder de naam —in Karpathos—. Officieel is het InKarpathos.com, kun je via google wel proberen. Het is de site van George en Sophia Felix . Op de site via het woord enter kom je op hun beginpagina waar ook weer aan de linkerkant allerlei foto's staan. De rest wijst zich vanzelf. Veel plezier.

• anita

Hey Jan ,

of je kan gewoon in het eerste bericht de http-link copieren en dan kom je er rechtstreeks in :)

Als je dan (in de balk van roadworks) op EVENTS ‘05 of ’06 klikt …. daar zal je de foto's wel terug vinden die jij zoekt .

Groetjes, Anita

• jan

bedankt ik heb de fotos weer gevonden,ik ben niet zo bang dat de werken deze zomer nog niet klaar zijn want ik weet dat in Griekenland het lijkt alsof men niets doet en dan plots is alles klaar,maar om er zeker van te zijn ga ik er dit najaar van 28 sept tot 19 okt zelf kijken maar vooral om van mijn vakantie te genieten,eerst ga ik 3 juni voor 2 weken naar Parga

• jan

wanneer je op boven genoemde data op Karpathos ben je weet de drager is beschikbaar zo niet dan wens ik je een goede vakantie op Karpathos toe, want ik heb begrepen dat je een echte ,,Karpathosvirus" drager bent