het is zover!!

• danny

het is zover, morgen vertrekken ze. ze zijn nu 2 weken hier in huis geweest,dus ik ga ze dubbel missen. En ik moet weer wennen dat ze niet meer hier bij ons in huis zijn, en ik moet er aan wennen dat ze gewoon weg zijn ,vanaf morgen. bah!!

Over 10 weken zijn we weer bij elkaar, dan gaan we op vakantie naar hun. en dan kan ik met mijn eigen ogen zien waar ze 12 jaar geleden verliefd op zijn geworden.

Nou de groeten allemaal.

• jan

waar zei verliefd op zijn geworden !!! ben jij daar nog niet geweest???? ook niet na 12 jaar???? over 5 weken ga ik . ik wou dat ik al zo ver was

• Annie H

Hallo Danny.

Waar gaan je ouders wonen. Vlak bij Pigadia of er ver buiten. Er wonen al veel Nederlanders op Karpathos. Wij kennen er verscheidene. Misschien ,dat we ze in september als wij op vakantie gaan naar Karpathos ze eens kunnen opzoeken.

Wij gaan in September voor de 12de keer naar App. Romantica.

Groetjes Annie H

• herbert

He Danny, zijn je ouders goed aangekomen op Karpathos ? Ik wist niet dat er al zo vroeg vluchten gingen, ik dacht dat de eerste pas in april ging. Ik ben benieuwd hoe ze het vinden om daar voorgoed te gaan wonen. Ik ben zelf gek van het eiland maar zou er toch niet willen wonen. In de lente, zomer en herfst is het fantastisch maar in de winter is het er dodelijk saai, bijna alles is dicht ( In Amoopi is echt alles gesloten) en er is helemaal niets te beleven maar misschien zoeken ze wel die ultieme rust. Of ze komen jou (hopelijk) opzoeken in de winter.

Ik zou inderdaad maar eens gauw gaan om te kijken hoe mooi het daar is. succes verder !

• Mary

mijn vriendin vraagt wanneer ik naar Karpathos kom maar de eerste vlucht rechtstreeks is pas 20 april met Sudtours. Misschien ga ik dan wel 1 week. Het is dan ook pasen in Griekenland. Dat is een bijzonder feest daar.

• Ingrid

Je kan ook met lijndienst (Olympic Airlines), natuurlijk!

Naar athene, en omdat de aansluiting flut is, nachtje daar blijven en dan met binnenlandse vlucht naar karpathos. terug idemdito. Dus voor een weekje Karpathos buiten het seizoen, ben je 4 dagen aan het reizen en dat is nu net weer teveel van het goede. Verder zijn de prijzen voor vliegtickets met KLM of Olympic Airlines naar Griekenland a-sociaal duur!

• herbert

Ik dacht dat je ook in juni ging Mary, we hebben toch een feestje bij Mick op de boot ??

• Mary

Ja maar ik mag toch ook wel even op visite. Ik zou eigenlijk naar athene maar vanwege knie gaat dat niet door, maar 4 dagen athene is duurder dan 1 week Karpathos. en ik ga in juni maar 2 weken. en mischien in sept/okt ook nog een week. Zo veel ga ik nou ook weer niet.

• danny

ze komen vandaag aan om ongeveer 16.00 uurop karpathos aan. Ze zijn met de auto gegaan.1 juni is pas de eerste vlucht, en dan gaan wij ook voor de eerste keer

Ik ben er nog nooit geweest omdat er elk jaar ,zo rond de vakantie tijd, altijd wel iets aan de hand was.De wasmachine kapot , een sterfgeval enz enz.nu hebben we ook weer vanalles aan de hand : hond gisteren laten inslapen , het buurmeisje van 15 jaar heeft nog maar 2 weken te leven

Op de een of andere manier is het ons niet gegund om naar Karpathos te gaan. maar in juni kunnen ze me de pot op . ik ga ( wel egoistisch) maar we zijn al 9 jaar niet meer op vakantie geweest. we hebben het wel verdient ,toch? groetjes Danny

• Mary

Zeker. Gewoon gaan zoals Heddy Lester zong: de wereld draait ook zonder jou

uit De malle molen van het leven.

Kan je zien en voelen wat wij allemaal daar “vinden”.