Hallo lieve mensen,
Mijn ouders gaan volgende week voorgoed naar Karpathos!!
dat vind ik voor hun heel erg te gek, maar voor ons is het heel erg moeilijk.
ons ouderlijk huis moest verkocht worden, zodat ze daar een nieuwe start kunnen maken .
Ze zijn nog relatief jong dus gaat dat nog heel erg gemakkelijk.
maar dat was ook het moeilijkst , het huis verkopen, hoewel ik er al een aantal jaren niet meer woon was het toch heel erg moeilijk.
mijn broertje woonde namelijk wel nog thuis, en die moest nu eigenlijk min of meer verplicht een eigen huisje vinden
Dat is gelukt. en op deze korte tijd (3 maanden) moest het huisje van hem verbouwd worden en met alle tegenslagen is dat uiteindelijk ook gelukt. hij slaapt er nu al 1 week.
en nu heb ik mijn ouders bij mij in huis wonen , dat is heel erg leuk , dan kan ik tenminste nog even van ze genieten.
Ze genieten ook nog van ons en van hun 2 kleinkinderen ook voor hun is het niet niks
Ze gaan al 13 jaar naar dezelfde plaats op Karpathos en na heel erg lang wikken en wegen (het is tenslotte geen vakantie) hebben ze de knoop doorgehakt , en gaan ze volgende week.Is er iemand die ook zijn ouders heeft zien vertrekken en kan me advies geven ,hoe er mee om te gaan , want ik ga ze verschrikkelijk missen.
We gaan over 2,5 maanden er ook naar toe , maar dat is gelijk de laatste keer vrees ikons budget is niet toereikend om met 2 volwassenen en 2 kinderen elk jaar naar hun toe te gaan. bij deze wil ik pa en ma heeeeeeeel veeeeel succes wensen
en zeggen dat ik ze verschrikkelijk ga missen.Dus als er iemand is met eenzelfde ervaring , zijn reacties heel erg welkom.
heel veel groetjes Danny