Hollandaisse

• Mick

Voorheen was ik ook nogal kritisch over de ‘Hollandaisse’ op Karpathos maar tegenwoordig ben ik “om” qua eiland. Nu zul je mij natuurlijk niet hossend door de tuin van Romantica zien dweilen, maar het eiland bied voor ‘elck wat wils’ en ieder zijn meug. Leven en laten leven is mijn motto. Dus geen afgezeik meer van mensen en op de man spelen, het is niet leuk. Ik ben komende juni met mijn jacht een aantal dagen/week in de haven te vinden en men is welkom (o.a. Herbert) om een oorlam te komen drinken. Het jacht heet ‘Freedom’ en vaart onder Belgische vlag. Later…

• herbert

Heel verstandige woorden Mick en ik kom zeker even in de haven kijken of je boot er ligt. Is een mythosje ook goed i.p.v. een oorlam ?? groeten !

• Henk Op de Laak

Dan gaan we samen naar Mick Herbert. Heb denk ik ook wel een Mythosje van hem te goed. Hoewel een Blegisch biertje gaat er ook wel in.

• John

Ik kom ook wel ff op je bootje kijken Mick !!

• bep

gezellig komen ook kijken ouzo smaakt ook wel ,zijn 3weken in juni dus tijd genoeg

tot juni

groetjes bep en lukasMick schreef:

>

> Voorheen was ik ook nogal kritisch over de ‘Hollandaisse’ op

> Karpathos maar tegenwoordig ben ik “om” qua eiland. Nu zul je

> mij natuurlijk niet hossend door de tuin van Romantica zien

> dweilen, maar het eiland bied voor ‘elck wat wils’ en ieder

> zijn meug. Leven en laten leven is mijn motto. Dus geen

> afgezeik meer van mensen en op de man spelen, het is niet

> leuk. Ik ben komende juni met mijn jacht een aantal

> dagen/week in de haven te vinden en men is welkom (o.a.

> Herbert) om een oorlam te komen drinken. Het jacht heet

> ‘Freedom’ en vaart onder Belgische vlag. Later…

• Jana

Mick, het wordt druk op je boot, de Helderse Vlootdagen zijn er niks bij!

• Mick

Ik heb geloof ik wel wat aangehaald, maar belofte maakt schuld en misschien wordt het wel een feestje!

Later…

• Gonnie

Nou troost je, ik kom pas in augustus en kan je verzekeren……dat scheelt heel wat cocktails!! Jammer voor mij………niet voor jou! Gonnie

• herbert

Ja Mick, je hebt je wel wat op je hals gehaald met al die “Hollanders” haha.

Je boot zal waarschijnlijk zinken door al dat gewicht !

• John

En fijn voor ons -> want op jou zitten we niet te wachten !!!