duiken en snorkelen

• anne

Hoi hoi

wij gaan in juli naar Karpathos (in app. Hellena)

Alle verschillende strandjes trekken ons hier erg aan.

Maar hoe zit het met het zwemmen snorkelen en eventueel duiken vanaf de kant/strand?

groetjes Anne

• Ingrid

Wij gaan deze zomer voor de 2e keer naar karpathos en de snorkelatributen gaan weer mee! je kan vanaf het strand heel goed gaan snorkelen. Vorig jaar heeft een Karpathiaanse vriend als snorkelend oktopus gevangen (en weer terug laten zwemmen omdat het nog een jong beestje was). Die zaten ong. 100m van het strand. De excursieboot/boten naar Apella houdt/houden ook zwem/snorkelstops onderweg.

• tho

lijkt me super om ook te gaan doen ingrid…deze zomer nemen wij ook spullen mee om te snorkelen.

ben benieuwd!!

• anne

ik ben benieuwd!!

bedankt voor je snelle reactie!

• Ingrid

Ik waag mij alleen niet onderwater :) Mijn 2 kids vinden het wel geweldig om te doen. Ik vind het leven boven water mooi genoeg :)

Wanneer ga jij Tho? En welke accomodatie?

Ik vertrek vrijdag 4 aug naar Appartementen Zephyros Village. (t/o Parasol zo ongeveer) Heb de eigenaar en 2 van z'n vriendjes vorig jaar met de hand op mijn hart moeten beloven terug te komen. Belofte maakt schuld, en schuld geeft een rotgevoel.

• tho

wij gaan in de bouwvakantie van 28 julie tot de 15de.

welk appartement weten we nog niet..weet er iemand hoe the white house is en of er een bar bij zit voor in de avonduren? en voor smorgens een verse ju's

vorig jaar zaten we in sound of the sea..beviel supergoed!!!..mischien dit jaar ook weer. we zijn nu aan het bekijken alles wat het relaxte is.

jij suggesties ingrid?

• Ingrid

nou, dan is Zephyros Village niets voor jullie. Dat is puur appartement met een kleine barretje. ('s morgen zelluf broodjes + bijbehorende jus halen in de supermarkt) Al gedacht aan Ta Nisia? (ligt ook vlakbij Zephyros Village, direct aan zee. te boeken bij de TUI)

• Gonnie

White House is ook alleen appartement, maar wel alles op loopafstand, vers brood, supermarkt, krantje…. En alle restaurantjes, trappetje af en je zit op de boulevard. Heb op dit prikbord al heel wat positieve bercihten geschreven over het White House en vanaf 3-8 zitten we er weer!! Jij misschien ook? Gonnie.