Boekje over Karpathos

• Ruud Bredewoud

Hallo,

Wij hebben een reis besproken naar Karpathos, Maar moeten nog even geduld hebben gaan pas in september.

Nu hebben wij al een aantal griekse eilanden bezocht, en voor dat wij er een gingen kochten we altijd een boekje met allerlei informatie over het eiland en daar zat dan ook een landkaartje bij .Nu willen we dat ook weer doen, maar kan nergens een boekje vinden ,,,,Gevraagt bij de boekhandel ook de bib maar tot nu toe nog niets gevonden ,,,,,,Heeft iemand een tip voor ons gr : Ruud

• Mary

In boekeen over de griekse eilanden saat wel iets max. 2 pagina's over Karpathos.

Ter plaatse zijn er veel boeken, in het nederlands. Karpathos in blue is een mooi boek.

• Ingrid

ik heb een boek over Karpathos op Karpathos gekocht. in het Nederlands. In alle andere boeken die ik over Griekenland en de Griekse Eilanden heb (o.a. die van National Geografic), staat in slechts 1-2 bladzijden het eiland beschreven.

Gewoon op de dag van aankomst kopen bij de boekwinkel of touristshop in het centrum van Pigadia.

• Mary

Dat is het beste. Goede boekhandel zit in staat vanaf Taxi station naar beneden richting haven aan de linkerkant. Verkoopt kranten, kaarten en boeken ook sigaren .

En spreekt engels. Er is ook een boekje voor wandelaars.

• Gonnie

Als je dit prikbord hebt gevonden heb je ook de karpathos.pagina gevonden!! Daarop staat al een schat van informatie, daar kan al haast geen boekje tegenop ! Kijk ook op karpathos .com…leuke foto's van hoe het er op het ogenblik in Pigadia uitziet, nu ze met het wegdek in de hoofdstraat bezig zijn!! Veel plezier met al het leeswerk! Gonnie

• annamarie

Hoi Gonnie,

ik kijk ook wel op Karpathos.com maar ik kom nergens foto's van pigadia oid tegen.

Waaronder (welk kopje) staan die precies?

Anna-Marie

• Gonnie

Sorry, ik had het niet helemaal goed opgeschreven. Kijk op de karpathos.startpagina.nl onder het kopje algemeen daar zie je In Karpathos. Als je die aanklikt krijg je de pagina van george en sophie Felix en in rode letters ENTER. Klikken en dan zie je de pagina voor je openen. Aan de linkerkant staan allemaal kleine fotootjes. Als je die aanklikt komt de rest. Succes!! Gonnie

• An H.

Hallo Ruud.

Kijk eens op de site van Henk op de Laak.

dan heb je geen boekje meer nodig.

je kunt op Karpathos hele leuke boeken kopen over het eiland.

Je komt op de bovengenoemde site op .

www. karpathos .nl

groetjes.

• annamarie

Bedankt Gonnie,

Ik had er wel eerder over gelezen maar ik zat in de bovenste menus te klikken en dan kom je natuurlijk niet verder. Heb nu ook de foto's gezien van de hoofdstraat. Nog een paar en dan kunnen we zien hoe de bestrating eruit ziet.

bedankt Annamarie