kleding

• An H.

Hallo Karpathos liefhebbers.

Ik ben op zoek naar traditionele kleding, die op Karpathos gedragen word.

Wie weet hoe wij daar aan kunnen komen. We hebben al navraag gedaan op het eiland zelf, maar daar hebben ze niets.

groetjes Annie H

• Mary

Bedoel je kleding van Olympos of dat wat de dansgroep draagt?

Kleding van Olympos is daar dacht ik wel te koop.

• An H.

Hallo Mary.

Ik bedoel niet de kleding van Olympos en nee, die kleding is daar niet te koop. Heb dit vernomen van onze griekse vrienden die op Karpathos wonen.

• Mary

De kleding van de dansgroep is zelfgemaakt.

Ik weet wel dat een hostess eens een trouwjurk uit olympos heeft gekregen.

Haar is verteld dat het een trouwjurk is, maar het lijkt op de standaard kleding van daar.

• filoxenia

Dames,

Wij zijn lid van een Griekse Dansgroep in Zeeland en gaan met vier leden naar alle waarschijnlijkheid in Juni naar Karpathos.

Wij zouden het op prijs stellen indien wij van U enige informatie kunnen krijgen over de in Uw berichten genoemde Dansgroep.

Waar kunnen we ze vinden en mogelijk waar treden ze zoal op.

Alvast bedankt voor enige reactie.

Namens Philoxenia.

• An H.

Hallo Filoxenia.

In dit bericht gaat het niet over een dansgroep.Ik ben op zoek naar karpathoonse kledij.

• Mary

Ter plaatse mensen vragen. Beste tijdstip is zondag na de kerk bij het koffiedrinken.

Deze dames organiseren heel veel en er zijn er best wel veel die engels spreken.

Probeer anders via inkarpathos.com. Ook treden ze regelmatig op hoor als het seisoen begonnen is.

• Mary

berichten komen op de raarste plaatsen uit. snap nog niet hoe het anders moet.

maar het vorige was voor filoxenia.

Deze is voor An H. Wat is nou de kleding die je zoekt? Ik bel van de week met m'n vriendin op Karp. dan kan ik het vragen.

• filoxenia

Beste Mary,

Bedankt voor de info.

Philoxenia