vakantie karpathos

• tho

ik douchen met zout water??? hoe kom je daar dan bij???

• herbert

Je schreef zelf “ooit van een zoetwaterdouche gehoord?” Wat moet ik daar uit opmaken dan ??

( dit gaat trouwens nergens over )

• Jana

jongens, hou op, jullie zijn een beetje FLAUW bezig!!!

• herbert

Vind ik ook Jana !!

• Mary

Terug naar CONVERSATIE op karpathos.nl

• Ingrid

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats/1279/pigadia/

voor onafhankelijke reiservaringen van andere Karpathos-gangers.

Hun ervaringen over de appartementen en hotels.

let op: ‘Pigadia’ staat er genoemd onder ‘Karpathos’

• Suzanne

Hoi Pavlos,

Karpathos is een prima eiland om je drie weken te vermaken. Vooral wanneer je een auto huurt kun je heel veel zien. Leuke strandjes, dorpjes e.d. Maar ook met de bus kom je een heel eind, bijv. naar Amoopi, met een mooi zandstrand. Ook bestaat er de mogelijkheid om een boottocht naar Olympus (bergdorpje met heel oude tradities, echt de moeite waard) te maken of gewoon een dagje weg met de boot. Wij zelf gaan in juli voor de vierde keer naar Karpathos en voor de derde keer voor drie weken. Onze kinderen zijn deze zomer 3 1/2 en 6 1/2 jaar en vooral de oudste verheugd zich er nu al op. Wij verblijven steeds in KarpathosVillage. Een leuk appartementencomplex met een mooi zwembad en een binnenplaatsje, waar vooral de kinderen zich prima vermaken (verstoppertje spelen, voetballen). Ook zijn er bij de zwembadbar talloze spelletjes waar de kinderen zich prima mee kunnen vermaken. Vooral in het hoofdseizoen zijn er steeds wel kinderen om mee te spelen. Verder staat er een nederlandse (els) achter de bar. Het complex ligt zo'n 75 meter van het strand/zee (straat oversteken) en zo'n 20 minuten lopen van Pigadia. De hoofdstad van het eiland. Hier zijn winkeltjes, leuke terrasjes en restaurantjes en een haventje. Ook is er een midget-golf aan de rand van de stad. Overigens zijn er in de buurt van Karpathos Village ook restaurantjes, waar je lekker kunt eten, zelf een fastfood restaurant (een soort Kentucky, maar ze hebben ook hamburgers). Wanneer jullie besluiten om naar Karpathos te gaan, wens ik jullie in ieder geval een hele fijne vakantie !!!!