Vakantie 2006

• Jeanette

Hallo allemaal

In juli ga ik voor het eerst 2 weken naar karpathos, lijkt mij een schitterend eiland.

Voor mensen die zoeken via wie je kan boeken, bij arke en holland international is er enige keus.

Ik heb geboekt voor appartement Karpathos village.

Zijn er mensen die hier al geweest zijn en nog lueke tips hebben, een beetje voorpret is mooi meegenomen,

Groetjes Jeanette

• annamarie

Wij gaan dit jaar, 30 juni, voor de 3de keer naar Karpathos Village.

Er is genoeg te doen, we vervelen ons nooit een moment. Maar met 2 kinderen, dan bijna 6 en net 1 jaar, blijft het zwembad en het strand voor de deur toch het meest trekken.

Wij hebben genoeg informatie over het eiland, dus als je meer wilt weten, mail ons dan maar.

groetjes, Anna-Marie

• Jeanette

Hallo zag je berichtje,

ik vertrek 21 juli dus we zien elkaar niet,

ik ga met mijn 16 jarige zoon, (rustig type een boek etc, geen disco).

Hoe zijn de appartementen en wat nog meer te weten?

Je kan mij ook direct mailen,

groetjes Jeanette

• Gonnie

Ik vertrek met mijn 18 jarige dochter op 3 aug. , ik denk voor de 10e keer, naar karpathos. Wij verblijven altijd grag in het White House en daar gaan we nu ook weer naar toe. Geboekt via Sud tours ,die veel op Karpathos verhuurd.Kan je dus niet veel over Karpathos Village vertellen maar wel over het eiland,excursies etc. En bekijk dit prikbord regelmatig, altijd veel tips. Verder is er een karpathos pagina.nl Veel site's!! bekijk ook eens Karpathos.nl van Henk v.d. Laak, die heeft ook een zeer informatieve site.

• Ingrid

Lees dit prikbord maar es ! er staat genoeg over Karpathos Village, Sound of Sea en Romantica

Ga zelf voor de 2e keer met mijn 2 kinderen (dan 11 en 10 jaar) op 4 augustus naar Zephyros Village.

• Jeanette

Hallo allemaal,

erg leuk veel te lezen over karpathos.

Gaan er nog mensen van hier eind juli naar het favoriete eiland?

Wie weet zie ik jullie dan daar,

groetjes jeanette

• tho

jep in de bouwvakantie:-)

en of ik andere hollanders wil zien? hmzz nee toch niet ..zie hier in holland ook al genoeg hollanders..ik ga niet naar het buitenland om hollanders op te zoeken:-)

groetjes

• suzanne

Hoi Jeanette,

Wij gaan op 14 juli voor drie weken naar Karpathos Village. Het is voor ons de vierde keer dat we naar Karpathos Village gaan. Het is steeds heel goed bevallen. Voor meer informatie zie mijn reactie op de vraag van Pavlos en de site van Henkopdenlaak is ook heel goed, ook via zijn prikbord kom je heel veel te weten. In ieder geval heel veel plezier. Misschien komen we elkaar wel tegen.

• erwin

Ga lekker emigreren man !!!

• tho

erwin,Weet jij een land??