charlie

• andrea

Beste herbert!

We praten al over meer dan 7 jaar terug.

Overdag stond Joke en s';a vonds vriend Charlie. We praten denk ik wel over het jaar….1996/97 of misschien nog wel eerder. Dus wel logisch dat je hem niet kent!

Je hebt wel wat gemist wat met Charlie was een goeie gozer!

Groetjes andrea

• herbert

Oh, dan kan dat wel kloppen want wij kwamen in 98 voor het eerst op het eiland en dat beviel zo goed dat we tot nu toe ieder jaar zijn teruggeweest. Wij hebben natuurlijk wel al die jaren Joke meegemaakt wat trouwens ook erg gezellig was maar helaas werkt ze er niet meer en wie er volgend jaar zal staan dat weet niemand. groetjes.

• andrea

Ja het rommelt een beetje bij romantica, wij zelf zitten al jaren nu in Village, een stukje verderop, waar Els werkt van Leo. En ik weet eerlijk gezegd ookniet wat er dit jaar komt te werken bij romantica. Maar dat we weer die kant op gaan dit jaar staat vast, heerlijk eiland he! groetjes Andrea

• An H.

Hoi, Herbert.

Toen wij voor de eerste keer op Karpathos kwamen, stonden overdag de 2de dochter van Elias, Maria en haar man Manolis, achter de bar en Charlie vanaf 17.00

Dan spreek ik van het jaar 1993.

• Denise Boer

Hoi Andrea,

Ik las dat je je vakantie in Village hebt doorgebracht. Wij willen volgend jaar (nu met kind van 4) ook weer naar Karpathos en ons lijkt Village ook erg leuk. Kun je mij vertellen hoe dit bevallen is.

Gr.

Deniseandrea schreef:

>

> Ja het rommelt een beetje bij romantica, wij zelf zitten al

> jaren nu in Village, een stukje verderop, waar Els werkt van

> Leo. En ik weet eerlijk gezegd ookniet wat er dit jaar komt

> te werken bij romantica. Maar dat we weer die kant op gaan

> dit jaar staat vast, heerlijk eiland he! groetjes Andrea