charlie

• Annie H

Hallo Karpathosgangers.

Toen wij voor de eerste keer naar Karpathos gingen voor onze vakantie, stond er bij Romantica, in de bar bij het zwembad, van 17.00 tot 24.00 een Engelse Cyprioot met de naam Charlie. Opeens was hij verdwenen en de geruchten gingen dat hij naar Nederland was vertrokken en in de buurt van Coevorden zou wonen met zijn Nederlandse vriendin.

Wie , oh, wie , weet waar Charlie nu woont of waar hij is.

Zou het graag willen weten.

Elk jaar als wij weer terug zijn bij Romantica, dit jaar de 12de keer, wordt er over hem gepraat.

Groetjes An .

• herbert

Dat is dan zeker heel lang geleden Annie, wij komen al voor het achtste jaar bij Romantica en ik heb nog nooit over “ Charlie” gehoord!

• An H.

Hallo Herbert.

Wij waren voor de eerste keer op Karpathos in 1993.

We gaan nu voor de 12de keer.

• herbert

Wie is Charlie dan ??

• An H.

Charlie stond vroeger achter de bar. De buitenbar bij het zwembad.

Vroeger gingen we nooit naar binnen in de avonduren. Deze bar was open tot 24.00 en als het tijd was om te sluiten riep Charlie altijd. Die letzte Runde.

Dan bestelde iedereen nog wat en daarna ging de bar dicht en gingen we verder bij Parasol.

Charlie is een Cyprioot en zijn ouders wonen in Engeland.

Weet je nu genoeg Herbert.

• Corry

En na Romantica heeft hij nog bij Bleu Bay achter de bar gestaan. Een hele fijne jongen was het.

• An H.

ja Corry, dat is de Charlie, die ik bedoel.

Weet je misschien waar hij is gebleven.

groetjes An H

• Corry

Hij is een jaar of vier geleden nog bij mijn dochter en schoonzoon langs geweest in Amsterdam, ik zal eens aan hun vragen waar hij nu zou kunnen zij. Volgens mij woont hij gewoon in Engeland. Kan wel even duren want ik ga zelf morgen een weekje op vakantie. Als ik wat meer weet laat ik het je weten.

Groetjes Corry

• herbert

Raar dat ik die Charlie dan nooit heb gezien en ik kom al zo lang bij Romantica! De laatste jaren is de bar bij het zwembad ( gerund door de onovertroffen Leo ) al om ongeveer 7 uur dicht.

• andrea

Hallo allemaal!

Idd Charlie, die kennen wij ook nog. Hij heeft jaren bij Romantica gewerkt en later bij Blue Bay. Fijne gozer erg gezellig, hij heeft ons in nederland o[pgezocht in de winter maar dat is zeker al 5 jaar terug. Hij heeft het idee gehad om in Nederaldn aan de slag te gaan maar of dat ooit gelukt is? Ik weet dat hij idd in coevorden een vriendin had maar dat is over gegaan na een paar maanden.

Wat ik kan doen is aan de oude baas van Blue bay vragen of hij misschien een adres van hem heeft. Die 2 konden het erg goed vinden en hebben leuk met elkaar gewerkt dus wie weet kan hij je wel helpen. Mijn ouders zijn zeer fanatieke eiland gangers dus als we wat weten laten we het hier achter. Of als wij die kant weer op gaan vragen we het zelf voor je! Alvast de groetjes, andrea van deene, dochter van Corrij ( vorige mailtjes)