sophia

• bep

zijn in juni 2005 voor de 3de keer naar karpathos geweest nog steeds geweldig

gaan in juni weer

Zou iemand ons nu kunnen vertellen hoe het met sophia is toen wij weg gingen

was zij erg verdrietig en we vertelden dat wij volgend jaar weer kwamen

Zij was erg ziek

Mischien is er iemand die zo hier en daar nog eens wat hoort in de winter

Ik kijk geregeld op het prikboord of er iets over staat

• Ingrid

Misschien beetje rare vraag, maar bij wel hote/appartement hoort Sophia??

Ik ken wel een Sophia maar dat is een knuffelbaar meisje met pijpenkrullen van (nu) 5 jaar, dochter van de eigenaar van Zephyros Village en Garden Villa, die, toen ik haar vertelde dat ik weer naar huis ging, heel lief tegen mij zei: ‘maar je hebt hier toch een huis?’)

Maar haar zal je niet bedoelen. :)

• bep

sorry dat ik me niet echt duidelijk heb gemaakt maar ik bedoel de sophia van het restaurant aan de haven van sophia place ik schrijf ook de naam misschien net goed een stukje verder is het restaurant van haar broer land of sea zoiets

Ik hoop dat dit iets duidelijker is Gr

• Mary

In oktober was het goe met haar hoor. Ze ging naar Athene voor afstuderen van haar dochter. Daar was ze blij om. en ja in oktober zijn de mensen moe. 6 maanden werken 7 dagen per week. Maar ze kwam op mij niet ziek over. Ze had nog steeds zin om te koken.

Wel is waarschijnlijk het restaurant van haar broer verkocht. was op 7 okt al dicht.

• herbert

Wij hebben gehoord dat Sophia borstkanker had ( of nog heeft). Erg triest, hopelijk gaat het goed met haar !

• Mary

Wanneer was dat dan? Dat je dat hoorde.

• Mary

Weet iemand er iets van op Karpathos.nl?

• herbert

Vorig jaar in juni toen wij op Karpathos waren.

• bep

wij waren er ook in juni en hoorde ook van haar dat ze borstkanker had maar ze werd er voor behandeld Wij zijn al blij dat het in okt nog goed met haar ging en wij hopen maar dat we ze weer ontmoeten in juni ze is een lieve vrouw

Wij staan er van te kijken dat waarschijnlijk de zaak van haar broer verkocht word

het was toch een drukke en leuke taverne als iemand nog wat nieuws weet graag

gr bep

• Erik

Wij hebben van de week gehoord dat het goed gaat met sophia.

Het restaurant van haar broer is inderdaad verkocht.