werk aan het wegdek

• Gonnie

he Karpathosgangers….

Kijken jullie wel eens bij de site inKarpathos.com (via de karpathos pagina) dan zie je hoe druk ze er aan het werk zijn met het wegdek in de winkelstraat. 't Zou tijd worden, daar niet van!! Alhoewel, dat ongelijke asfalt had ook wel wat!! Heb vanmiddag overigens weer geboekt,gelukkig nog plaats in ons oude, vertrouwde “White House”. Ben van plan om dit jaar een een autootje te huren. iemand goed suggesties? groeten Gonnie.

• Erik

Hoi Gonnie,

Wij gaan dit jaar ook weer heerlijk naar karpathos voor de 4 e keer en boeken gelijk een auto erbij is echt stukken goedkoper dan als je op het eiland zelf huurt.Ik weet niet bij welke reisorg. je geboekt hebt, wij bij hollandint.

als je meer wilt weten dan hoor ik dat graag van je.

groetjes Erik

• Mary

auto huur ik meestal gelijk vanaf de luchthaven bij de reisorganisatie. geen bus transfer gedoe.

In het voor- en naseizoen kan je ook ter plaatse huren en korting of een auto met meer vermogen huren voor de zelfde prijs. een auto met een 1.0 l motor kan net maar bergop moet je wel vaak van 2 naar 1 schakelen. zeker vanaf Kira Panagia. Ook de weg naar menetes is dan vaak te stijl een 1,2 L motor is dan net iets prettiger. Ik huur altijd voor de hele vakantie een auto. Mijn motto is in de vakantie liever lui dan moe. Heb ook veel gewandeld hoor in het verleden maar dat geloof ik nu wel. Ik heb ook nu alle wegen gehad ook die langs de luchthaven langs de zuidkust (als je heel goed kijkt zie een weg) richting Arkassa kom je langs een mooi huis van Nederlanders. Ik bedoel niet de weg die vorig jaar nog een rotsweg was en gedeeltelijk geasfalteerd. Je komt uit bij het zuidelijkste puntje met een kerkje en heel veel geiten en/of schapen of een mix daarvan. Ik ze scheiten. doen ze ook.

Hoop dat de weg naar Olympos een af komt. Dat lijkt me een mooie rit.

Veel plezier.

• herbert

Hoi Gonnie, volgens mij kan je het beste ter plekke een auto huren,dat is goedkoper dan bij een reisorganisatie want die moeten er natuurlijk ook aan verdienen. Wij huren altijd bij Alamo ( schuin tegenover Romantica) . Dat zijn erg vriendelijke mensen en over de prijs valt best te onderhandelen, zeker in het voor en naseizoen wanneer ze het nog niet zo druk hebben. Wij betaalden voor een spiksplinter nieuwe auto 90 euro voor 3 dagen inclusief verzekering en benzine en dat is niet duur volgens mij. Succes !

• Gonnie

Ik kan in Nederland via Sudtours voor een week een auto huren met verzekering, benzine weet ik even niet meer, en dat kwam op 190 euro. Dus ja wat is wijsheid!! wie weet er nog meer over auto huren, hier vandaan of daar ter plekke? Gonnie.

• Erik

Hoi,

Wij huren voor 2 weken een auto gelijk bij de boeking voor 275 euro allin.

wel zonder benzine. de auto komt ook van alamo. Als ik dit op het eiland zal huren ben ik het dubbele kwijt.

groetjes erik

• John

Probeer eens bij een autoverhuurbedrijf ?